Avatar billede hyldig Nybegynder
23. juni 1999 - 10:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Modem problemer

Jeg har et GVC 33.6 kb modem og tilsluttet G2net. Jeg bliver tit "smidt af". Hvad er problemet.
Jeg har frakoblet telefoner med hukommelse samt prøvet alt med stik/ledninger og forbindelser. Hvem har nogle forslag.
Avatar billede snowball Novice
23. juni 1999 - 10:21 #1
Bor du "på landet" ??? Hvis du gør, så kan støj på linien sagtens være problemet, og så er der faktisk ikke så meget at gøre.

En anden ting kan også være din udbyder. G2N er ikke ligefrem den bedste udbyder her i lille DK. Kender selv til flere som har problemer med G2N. Prøv eventuelt at skifte udbyder.

Snowball
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
23. juni 1999 - 10:33 #2
Ofte kan det være en god ide at hente de nyeste drivere til modemet, ellers prøv at bruge Windows98 standard 33.6 modem, det kan nogle gange hjælpe. Mht. udbyder så der altid nogle der kender til problemer med netop din udbyder, det er sjældent kun der problemet ligger.
Avatar billede snowball Novice
23. juni 1999 - 10:54 #3
Enig mht. det du si'r om at det kun er der problemet ligger, men G2N har efterhånden ikke det bedste ry mht. stabilitet og hastighed.

Snowball
Avatar billede thony Nybegynder
23. juni 1999 - 10:56 #4
jeg har det rigtige svar !!!!
Avatar billede killer.dk Nybegynder
23. juni 1999 - 11:01 #5
jeghar svaret på det men det send en mail til mig og jeg vil sende dig int stregen
Avatar billede snowball Novice
23. juni 1999 - 11:15 #6
Hvorfor ikke bare skrive den her, så andre folk også kan få glæde af det ??? Det er jo derfor eksperten er blever lavet!!!

Snowball
Avatar billede snowball Novice
23. juni 1999 - 11:46 #7
whoops...blever = blevet
Avatar billede bubby Nybegynder
23. juni 1999 - 14:09 #8
prøv at skrive s10=50 inde i avancerede indstillinger for dit modem
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 1999 - 16:44 #9
x3s6=2 Fik jeg en gang oplyst, da jeg havde de samme problemer hos TeleDanmark Internet via mit internetstik. Problemet opstår hver gang, der køres ISDN kampanje, så jeg er ikke utilbøjlig til at tro, at det er hos udbyderen fejlen ligger.
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
23. juni 1999 - 17:07 #10
Hvad er et "internetstik" ??

x3s6=2 ?????
Avatar billede snowball Novice
23. juni 1999 - 17:13 #11
x3s6=2 er en initialiserings streng

Snowball
Avatar billede bubby Nybegynder
23. juni 1999 - 19:40 #12
killer.dk>>>> hvad med at skrive svaret her, så andre også kan få glæde a det??? Det er sqdda for dumt
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 1999 - 23:25 #13
Undskyld, men det gik lidt stærkt. Men nu er det jo opklaret.