Avatar billede denboj Nybegynder
12. juli 2000 - 01:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Admin - Dette undrer mig meget.

Jeg er meget forundret over at smartin stadig ligger 1. på hitlisten i den kategori hvor han har oprettet følgende spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17372
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2000 - 14:38 #1
Tror ikke man retter meget mere i den gamle ekspert. Disse ting bliver der vel luget ud i ved overførslen til den nye ekspert.
Avatar billede and_admin Nybegynder
13. juli 2000 - 08:58 #2
Hej denboj/kharder,

Vi må kigge på det, når den nye kører. Vil I ikke minde os om det igen ?

Mvh.

Andreas
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2000 - 12:35 #3
Jo and_admin ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:27 #4
Er det ikke i orden nu ?

denboj>> du må gerne acceptere, hvis du er tilfreds, ellers lad mig høre fa dig. Vi forsøger nu manuelt at rykke for svar, indtil vi laver noget automatiseret. Så må vi se ;)
Avatar billede denboj Nybegynder
21. juli 2000 - 16:02 #5
Jeps den bliver lige accepteret. I har vel læst at jeg har haft problemmer med at orientere mig over hvilke spørgsmål jeg har åbne. Jeg ved ikke om det er rettet nu.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. juli 2000 - 16:04 #6
Det var ikke blevet rettet. Under spørgsmål oprettet af mig, kan jeg ikke se hvilke spørgsmål der er åbne eller lukkede - Så det er simpelthen på grund af manglende overblik at jeg ikke har lukket dette spørgsmål
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 16:14 #7
Fair nok, vi må se på sagerne  ;)