Avatar billede sysadmin Nybegynder
12. juli 2000 - 01:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

JavaScript fejl i UltraDev...

Når jeg prøver at lave et recordset til en oprettet DB får jeg en fejl af Ultradev som siger:

"While executing onChange in Simplerecordset.htm a JavaScript error occurred"

Er der andre der har samme problem? og evt. en løsning på problemet?
Avatar billede roslev Nybegynder
12. juli 2000 - 03:35 #1
skal den ikke have .asp extension?
Avatar billede sysadmin Nybegynder
12. juli 2000 - 20:43 #2
Det er en side som Ultradev selv kalder som følger med installationen. Weird :)
Avatar billede sysadmin Nybegynder
13. juli 2000 - 20:04 #3
Jeg laver en DB og sætter dsn op. Så snart jeg skifter til den DB jeg har lavet skriver den fejlen.
Avatar billede sysadmin Nybegynder
01. august 2000 - 18:49 #4
Tjaaa... Så er Win2k geninstalleret og nu virker det hele skam. Men tak for hjælpen alle sammen :)