Avatar billede karbylon Nybegynder
08. maj 2002 - 09:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows media player

Hvordan kan man afspilde/ gemme en tv udsendelse som er lagt ind som en genvej i format asx. Jeg har for godt 2 år siden hentet en lille udsendelse fra tv2. og lagt på min bærbar.
Jeg kan ikke huske om det var asx format eller om det var en genvej.Jeg har været nød til at formatere harddisken ikke p.g.a TV udsendelsen, så jeg har dsv.ikke denne udsendelsen mere, og kan derfor ikke bevise det.( Det er temlig irriterende når folk/medarbejder påstår at det aldrig har kunne lade sig gøre)  Kan i hjælpe mig ????
Avatar billede lykkeb Nybegynder
08. maj 2002 - 09:10 #1
en asx fil er en slags genvej til den réele fil på serveren.
Avatar billede lykkeb Nybegynder
08. maj 2002 - 09:10 #2
...

Som normalt ikke kan hentes
Avatar billede ithelp Nybegynder
08. maj 2002 - 09:40 #3
Så vidt jeg husker findes der et program til linux som kan "grabbe" de der streaminger, hvad programmet osv kan jeg sgu inta huske :)
Avatar billede karbylon Nybegynder
08. maj 2002 - 10:07 #4
På en eller anden måde fik jeg lavet Udsendelsens filen om til avi format -syntes jeg at huske. Kan det passe ?