Avatar billede urania Nybegynder
08. maj 2002 - 00:18 Der er 7 kommentarer

Nyhedsgrupper

Jeg har brug for en nyhedsserver som kan klare grupper hvor der postes lidt vildt.
De servere som følger med f.eks. get2net eller Orange enten skipper beskeder eller de fjernes hurtigt fra serveren.
Jeg har hørt at man fra USA kan købe sig til nyhedsservere som kan holde store mængder beskeder op til en måned. Er der nogle i Danmark?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 00:26 #1
Det lyder lidt som om du er ude efter ng'er som indeholder warez :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 00:30 #2
urania>hvor der postes lidt vildt

Uddyb.
Avatar billede urania Nybegynder
08. maj 2002 - 00:31 #3
Binaries og ikke warez, det gider jeg ikke spilde energi på.
Avatar billede carstengp Nybegynder
08. maj 2002 - 00:35 #4
Efter en måned er det vel ikke news mere *LOL*
Avatar billede urania Nybegynder
08. maj 2002 - 00:36 #5
Det kan du selvfølgelig have ret i. LOL
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 00:37 #6
Altså en nyhedsgruppe til bin filer eller hvad?
Avatar billede urania Nybegynder
08. maj 2002 - 00:41 #7
Ikke en nyhedsgruppe men en server som kan levere binære grupper uden at droppe filerne i løbet af få timer.