Avatar billede peterskou Nybegynder
07. maj 2002 - 22:33 Der er 1 kommentar

SketchSegment::GetType

Hej
Jeg har lidt problemer med at få nogen fornuftigt ud af komandoen "SketchSegment::GetType", jeg har skrevet følgende kode:
Dim swapp As Object
Dim Part As Object
Dim tekst As Variant
Set swapp = CreateObject("SldWorks.Application")
Set Part = swapp.activedoc
Set Sketch = Part.GetActiveSketch2
Set sketchsegment = swapp.activedoc
tekst = sketchsegment.GetType
List1.AddItem tekst

Dette kode skal give mig info om linietyperne fra SolidWorks (SW)(ret linie, cirkel, ellipse osv.)
Problemet er at jeg altid får retur værdien 1 uanset om jeg har lavet nogle linier i SW eller uanset hvilke linier det er.
Jeg vil mene at jeg ex.vis skulle få returvædien 1 for en ret linie 2 for en cirkel osv. Hvordan får jeg dette???? hvad er der galt med mit kode?
På forhånd mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:19 #1
Set Part = swapp.activedoc
Set sketchsegment = swapp.activedoc

Er det meningen at de to variable begge skal pege på swapp.activedoc ?