Avatar billede xplain Nybegynder
07. maj 2002 - 22:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

acces database

Er der en som kan hjælpe mig med at få lavet en ASP-side, hvor man kan uploade tekst og billed til en hjemmeside.
Der skal være felter som: Bilmærke - model - årgang - antal kilomter - døre - pris, og man skal kunne uploade et billed af bilen.
Avatar billede zob Nybegynder
07. maj 2002 - 22:55 #1
næ..... Jeg ved det ik.. det gør de andre heller ik.. men 200 point???
er det ik ret meget?!!!
Jeg ville kræve 40
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:04 #2
xplain>>

her på eksperten laves der ikke færdige løsninger.... derfor må du selv igang med det, du kan derefter komme tilbage hertil hvis du ikke kan få det til at virke. så tror jeg fokk vil være glade for at hjælpe dig &:-D

mvh.
www.questis.dk

p.s. hvis du ikke kan asp selv, kan du kigge på denne tytorial, der er en god start på asp:

www.htlm.dk/tutorials/asp/
Avatar billede xplain Nybegynder
07. maj 2002 - 23:04 #3
Zob, kan du lave det for 40 point????
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:16 #4
du fatter bare minus eller hvad..... hvad når det skal rettes til så kommer du springende igen, istedet for at sætte dig en lille smule ind i sagerne..... det tager sgu ikke så lang tid at prøve en lille smule asp af selv... så skal vi sgu nok hjælpe hvis det går helt galt &:-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 12:45 #5
xplain> hvis du vil have et færdigt resultat skal du nok prøve www.sharksforum.com
Avatar billede hede99 Nybegynder
12. juni 2002 - 16:28 #6
Nu har jeg lavet et system til xplain og brugt tid på det. Men nu vil han ikke kontakte mig, så i bør ikke lave noget for ham..
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:49 #7
jo vi kan nemt lave det for 2000
Avatar billede xplain Nybegynder
22. juni 2002 - 09:16 #8
.
Avatar billede xplain Nybegynder
22. juni 2002 - 09:16 #9
.