Avatar billede donjensen Nybegynder
07. maj 2002 - 22:00 Der er 7 kommentarer

Minimal virtuel hukomelse

Jeg bruger 2 brugere i XP-Proff og det har virket intil nu, MEN da jeg skiftede bruger idag, kørte det extremt langsom hos den anden bruger......de kører begge med ICQ og den ville slet ikke starte....den skrev også en fejlmeddelse, den eneste måde jeg kunne logge af, var at gøre det i joblisten, da jeg så kommer tilbage til min egen bruger (admin) skriver den: Minimal virtuel hukomelse....hvad skal jeg gøre ved det?
Avatar billede donjensen Nybegynder
07. maj 2002 - 23:04 #1
Nu skulle der kun være et spørgsmål......jeg havde bare problemer med at den ikke oprettede det da jeg trykkede udfør......vil stadig gerne ha´ svar på spørgsmålet :o)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
07. maj 2002 - 23:10 #2
hmm
du kan prøve det her og ændre på swap størrelsen

Åbn System i Kontrolpanel.
Klik på Indstillinger for ydeevne under fanen Avanceret, og klik derefter på Skift under Virtuel hukommelse.
Klik på listen Drev på det drev, som indeholder den sidefil, du vil ændre.
Skriv en ny størrelse på sidefilen i megabyte i boksen Størrelse ved start (MB) eller Maksimal størrelse (MB) under Størrelse af sidefil for det valgte drev, og klik derefter på Indstil.
Hvis du formindsker sidefilens mindste eller maksimale størrelse, skal du genstarte computeren, før de pågældende ændringer træder i kraft. Forøgelser kræver normalt ikke en genstart.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
07. maj 2002 - 23:15 #3
hvis setting ikke allerede er sat til det, så prøv at sæt den til 2,5 gange den rammængde du har i maskinen.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
08. maj 2002 - 08:45 #4
Hvordan er det gået?
Avatar billede donjensen Nybegynder
08. maj 2002 - 21:05 #5
jeg rpøver det lige imorgen....er først lige kommet hjem
Avatar billede vesperillo Nybegynder
13. maj 2002 - 13:52 #6
og hvordan gik det så ?
:)
Avatar billede donjensen Nybegynder
29. august 2002 - 09:21 #7
virkede ikke