Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:26 Der er 49 kommentarer

Cliche...

Hej Eksperter...!

Er det muligt at få sendt sine oplysninger til sit clichewebhotel til sin email ?

-Jonas
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:27 #1
support@cliche.dk
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:27 #2
Ikke andre muligheder? Skal bruge dem her og nu og de er lidt sløve på den mail support!
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:28 #3
Så prøv en anden af dem..

Salg:
salg@cliche.dk

Support:
support@cliche.dk

Hostmaster:
hostmaster@cliche.dk
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:29 #4
Det er det samme!
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:29 #5
Du får jo svar indenfor 24 timer skriver de, så kan du ikke vente de timer?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:31 #6
haha... jeg har ventet 4 dage nu, og min side er lige gået ned i morges. De sutter megarøv.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:31 #7
Egentlig ikke *Gg*

Har heller aldrig fået svar inden for 48 timer `?
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:33 #8
Så er det svært :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. maj 2002 - 21:34 #9
De har skiftet IP-nummer.

Til vores kunders information

Vi har pr. dags dato fået krav fra vores linieleverandør om at skifte vores nuværende IP-adresser ud med et nyt C-net.
Det betyder, at vi idag er begyndt at ændre IP-adresserne på vores servere.

...skal du have mere ?
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:36 #10
Cliche.dk lÅgter!! :D
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:39 #11
erikjacobsen > Det var jeg godt informeret om. Problemet er at jeg sidder hos min mor og det er et nyt domæne jeg har købt så jeg har ikke brugt det hos min mor endnu....Derfor vil jeg gerne lige have dem her også :)
Ellers et godt bud på mit problem :)
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
07. maj 2002 - 21:39 #12
Yo.Jonas rulezzzzza
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. maj 2002 - 21:39 #13
Det gør du også, nator
Avatar billede vester Novice
07. maj 2002 - 21:41 #14
De skriver på deres side at de max er nede en dag pr. år.
Jeg har oplevet 5 nededage på min side siden 1. april.
Betyder det mon, at den så vil være oppe fejlfrit indtil 7/5-2007?
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:42 #15
vester> Det må det være ;o)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:43 #16
Jeg kan sg ikke finde ud af hvad det er du vil. Er jeg bare fatsvag ? :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:43 #17
oz1cbk> Hvem?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:44 #18
ja.

Han vil have sine login-oplysninger sendt ud (igen) da han ikke har dem der hvor han er nu.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:44 #19
Det oprindelige spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:44 #20
Iøvrigt, hvis du kan huske dit password kan du logge ind i din postmaster konto og finde dem der.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:45 #21
Nå sådan. Det kan han sikkert ikke, de er nok gået i seng nu :-)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:45 #22
Præcis el barto...ligesom så mange chat  sites osv også tilbyder.

-Jonas
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:45 #23
Cliche.dk er så uprofessionelt, så men tror det er løgn.. falske forudsætninger og vildlende markedsføring, skulle vidst være deres speciale!?!?
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:46 #24
vildledende :D
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:46 #25
oz1cbk> De kan da ikke være gået iseng :o)  Der er stadigvæk site der ikke køre.. De skal vel op *S*
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. maj 2002 - 21:47 #26
hmm...

Er det virkelig rigtigt at det kun koster 1 kr. pr. måned??? det lyder helt vildt.
I såfald har folk ikke ret meget grund til at brokke sig
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 21:48 #27
gizmo-gizmo > Jeg har nu ikke den til 1 krone men 10 ;)

Det er da også fuldstændig ligemeget hvor meget man betaler..man skal da have hvad man har bestilt ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:49 #28
Op ? Det er da først når hønsene skal op.
Nej, hvad får man for en krone ? Men jeg betaler sg 10 kr om måneden og så tillader de sig ovenikøbet at  kræve moms også ... jeg bliver ruineret ;-)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:50 #29
Du go'ste, mit domæne kører. Jeg har ikke noget at brokke mig over.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
07. maj 2002 - 21:50 #30
freefreelancer -> nej, det er sq ikke ligemeget :D)) Når man ser prisen på 1 kr. kan man godt nok heller ikke regne med ustyrlig gode oppetider, servicer osv. Men hvis man derimod betaler fx 75 kr for det samme. Som det koster mange steder, så kan man forventet noget helt andet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 21:51 #31
Det er de gode kunder vi har med i denne debat kan jeg se *g*
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:57 #32
Nu har I skrevet så mange indlæg at min mobiludbyder er brændt sammen. Nu får jeg ingen mail i telefonen mere :-) Manualt arbejde med at refreche, føj :-)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
07. maj 2002 - 22:01 #33
Jeg droppede Cliche...

Ikke ment som en opfordring, men jo alligevel, lidt.

Men helt ærligt - 1 kr. om måneden?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 22:08 #34
gizmo-gizmo > De skal da holde hvad de lover uanset hvad det koster???
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 22:14 #35
Ja, det har stillet forventningerne til sig selv meget højt. Det er bedre at gøre det omvendt, men så kommer der sikkert ingen kunder.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
07. maj 2002 - 22:16 #36
Jeg køber da heller aldrig Vestfyen Pilsnere...
...Tuborgs er dyrere, men man får hvad man vil ;)

En kæmpe brandert, uden dårlig smag i munden!

Min form for metafor - tror jeg nok :-o
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 22:17 #37
Vores konklussion er at de lover kunderne en masse ting, som de ikke er i stand til at levere... der i blandt service og oppetid!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
07. maj 2002 - 22:34 #38
Det er nu meget sjovt det her.

Hvorfor er der aldrig nogle der ringer til Cliche ? De venter og venter på svar via mail, beklager sig og ventetiden istedet for at løfte røret og taste 70 20 13 37 .. og der får du endda svar med det samme :o)

Seriøst da .. stop whining!
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 22:36 #39
:) ....fordi at Cliche.dk lover hurtigt support på mails, så derfor skal den selvfølgelig også være der!!

Men du siger noget, invisibleman :D
Avatar billede invisibleman Nybegynder
07. maj 2002 - 22:38 #40
nator: Uden at sige for meget kan jeg fortælle at ham der stod for bl.a. support hos Cliche valgte at sige op, og der er først kommet en ny her i sidste uge - som til at starte med fik de gamle support mails at gå i krig med.

DERFOR holder 24 timers support ikke lige pt.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 22:48 #41
invisbleman> Jeg har haft ringet 117 gange. Jeg skal have redelegeret mit domæne, det er 1 måned siden jeg sendte papirene afsted.

Og de bliver ved med at sige, "jamen vi gør det idag, og du bliver flyttet imorgen"
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. maj 2002 - 22:49 #42
invisibleman > Vidste sku ikke de havde telefon support *Gg*
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 22:50 #43
invisibleman> Hvorfor skulle han sige op? Tjener man mere på bistand?

el_barto> Manden der tager sig af redelegeringer har nok også sagt op ;o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
07. maj 2002 - 23:25 #44
freefreelancer: Læs på sitet ;)

bacardil: Siden du intet aner om noget som helst af det her synes jeg du skulle holde dine ligegyldige kommentarer for dig selv.
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. maj 2002 - 23:29 #45
invisibleman> Nix, jeg har lov til at deltage i debatten som jeg lyster.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. maj 2002 - 08:11 #46
Det genere ikke mig at folk "spammer" mit spørgsmål men jeg undrede mig egentlig også over hvorfor du svarede ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. maj 2002 - 09:33 #47
Jeg kan pt. kun se at mit svar må være det mest rigtige, når du skal havde dine koder, medmindre el_barto´s svar var mere rigtigt.

Der er jo noget galt, hvis cliche udlevere dine koder via telefon uden at kunne kontrollere om det er dig, så må det mest rigtige være at man sender dem en mail fra min konto og beder som sit password.

At dette spm. udviklet sig til mere end lige hvad der var i dine tanker er der jo flere grunde til.
Avatar billede aey Nybegynder
17. maj 2002 - 20:13 #48
det er da nemmere at foregive at være en anden via mail, end via tlf!
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. maj 2002 - 11:49 #49
aey> Da ikke når jeg skriver at det skal være fra en mail som tilhøre domænet. Hvis ejeren har givet andre en mail under hans domain, så er det jo ikke til at se.

Men alle kan jo slå en whois op også bruge den hvis webhotellet via telefon spørg om adresse, telefon nr. m.m.