Vi har pr. dags dato fået krav fra vores linieleverandør om at skifte vores nuværende IP-adresser ud med et nyt C-net. Det betyder, at vi idag er begyndt at ændre IP-adresserne på vores servere.
erikjacobsen > Det var jeg godt informeret om. Problemet er at jeg sidder hos min mor og det er et nyt domæne jeg har købt så jeg har ikke brugt det hos min mor endnu....Derfor vil jeg gerne lige have dem her også :) Ellers et godt bud på mit problem :)
De skriver på deres side at de max er nede en dag pr. år. Jeg har oplevet 5 nededage på min side siden 1. april. Betyder det mon, at den så vil være oppe fejlfrit indtil 7/5-2007?
gizmo-gizmo > Jeg har nu ikke den til 1 krone men 10 ;)
Det er da også fuldstændig ligemeget hvor meget man betaler..man skal da have hvad man har bestilt ;)
Synes godt om
Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:49#28
Op ? Det er da først når hønsene skal op. Nej, hvad får man for en krone ? Men jeg betaler sg 10 kr om måneden og så tillader de sig ovenikøbet at kræve moms også ... jeg bliver ruineret ;-)
Synes godt om
Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:50#29
Du go'ste, mit domæne kører. Jeg har ikke noget at brokke mig over.
freefreelancer -> nej, det er sq ikke ligemeget :D)) Når man ser prisen på 1 kr. kan man godt nok heller ikke regne med ustyrlig gode oppetider, servicer osv. Men hvis man derimod betaler fx 75 kr for det samme. Som det koster mange steder, så kan man forventet noget helt andet.
Det er de gode kunder vi har med i denne debat kan jeg se *g*
Synes godt om
Slettet bruger
07. maj 2002 - 21:57#32
Nu har I skrevet så mange indlæg at min mobiludbyder er brændt sammen. Nu får jeg ingen mail i telefonen mere :-) Manualt arbejde med at refreche, føj :-)
Hvorfor er der aldrig nogle der ringer til Cliche ? De venter og venter på svar via mail, beklager sig og ventetiden istedet for at løfte røret og taste 70 20 13 37 .. og der får du endda svar med det samme :o)
nator: Uden at sige for meget kan jeg fortælle at ham der stod for bl.a. support hos Cliche valgte at sige op, og der er først kommet en ny her i sidste uge - som til at starte med fik de gamle support mails at gå i krig med.
DERFOR holder 24 timers support ikke lige pt.
Synes godt om
Slettet bruger
07. maj 2002 - 22:48#41
invisbleman> Jeg har haft ringet 117 gange. Jeg skal have redelegeret mit domæne, det er 1 måned siden jeg sendte papirene afsted.
Og de bliver ved med at sige, "jamen vi gør det idag, og du bliver flyttet imorgen"
Jeg kan pt. kun se at mit svar må være det mest rigtige, når du skal havde dine koder, medmindre el_barto´s svar var mere rigtigt.
Der er jo noget galt, hvis cliche udlevere dine koder via telefon uden at kunne kontrollere om det er dig, så må det mest rigtige være at man sender dem en mail fra min konto og beder som sit password.
At dette spm. udviklet sig til mere end lige hvad der var i dine tanker er der jo flere grunde til.
aey> Da ikke når jeg skriver at det skal være fra en mail som tilhøre domænet. Hvis ejeren har givet andre en mail under hans domain, så er det jo ikke til at se.
Men alle kan jo slå en whois op også bruge den hvis webhotellet via telefon spørg om adresse, telefon nr. m.m.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.