Avatar billede slobo Nybegynder
07. maj 2002 - 18:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Samle filmstumper

Findes der et program, der automatisk kan samle filmklip til en stor fil? Den skal kunne tage forskellige formater, og konvertere dem, så den samlede fil bliver i samme format :)
Avatar billede kharn Nybegynder
07. maj 2002 - 19:01 #1
Windows Moviemaker eller Adobe Premier
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. maj 2002 - 19:02 #2
For at samle MPEG-filer (i samme størrelse og format): copy /b fil1.mpg+fil2.mpg nyfil.mpg

Hvis du skal være lidt mere raffineret så kig her: http://www.vcdhelp.com/edit.htm

Her er der links til en rækker video-edit programmer og en guide til mange af dem! :o)
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. maj 2002 - 19:02 #3
^^^ Svar ^^^
Avatar billede woolbox Nybegynder
08. maj 2002 - 00:49 #4
Takker for points! :o)