Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:03 Der er 23 kommentarer og
3 løsninger

Tjek mit design

Er der ikke lige nogen der vil tjekke mit design ud og give det fra en skala fra 1  10

husk at gå ind på dansk

og tænk også lige på at jeg er 12 år
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. maj 2002 - 18:06 #1
husk lige url
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:08 #2
Avatar billede pfp Nybegynder
07. maj 2002 - 18:11 #3
Hej,

Hvis du ønsker en vurdering af din design burde der ikke skulle tages hensyn til din alder.

Men jeg syntes at det ser helt fint ud. Det ser især rigtig godt ud med den XP-computer du har fundet et eller andet sted.

1. Måske den øverste logo-top-bar også centreres, men ikke nødvendigvis.
2. Ret stavefejlene "Foreside" skal være "Forside" og "Sponser" skal være "Sponsor"

/peter
Avatar billede 93a12 Nybegynder
07. maj 2002 - 18:13 #4
Fed side
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:13 #5
Er du sikker på at Foreside staves Forside
fordi jeg stavede det en gang Forside men så sagde en af mine venner det var Foreside
Avatar billede 93a12 Nybegynder
07. maj 2002 - 18:14 #6
Det er Forside
Avatar billede pfp Nybegynder
07. maj 2002 - 18:14 #7
hehe, ja det er jeg 100% sikker på
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 18:15 #8
Gør det nogen forskel at du er 12 år??

Meget pæn side.. Du skal bare have rettet dine stavefejl..

Der er fx ikke y i easier.. Men det ser rigtig godt ud.. Bare forsæt sådan... Så skal du nok blive til noget..

Da der intet indhold er vil jeg kun give den 7-8 efter 10-tals-systemet..

/Nicklas B.
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:15 #9
okay det skal jeg fortælle min ven
Avatar billede mat Nybegynder
07. maj 2002 - 18:16 #10
hard´n´soft <- det navn giver mig nogle uheldige associationer ;)

"we make you things easier" - skulle der stå "your"??

en engelsk sektion hvor der står nyheder?

Den er hell´a lang tid om at loade.

Ellers ser den stille og rolig ud, jeg er måske ikke den største fan af blå striber, men det er vel en smagssag :)
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:21 #11
nej okay det tæller ikke at jeg er tolv. men det kunne jo godt være at i syntes det var flot lavet af en tolv årig men det syntes i vist ikke
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:22 #12
der skal stå "vi gør dine ting lettere"
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 18:22 #13
joo.. Men syntes nu det er lige så vigtigt at der er noget indhold man kan bruge til noget..
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:24 #14
jeg ved godt at der er dansk i english

men det er ikke indholdet vi snakker om det laver jeg på et andet tidspunkt
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 18:25 #15
Syntes designet er ok..
Avatar billede mat Nybegynder
07. maj 2002 - 18:33 #16
jow, jeg synes det er meget flot af en tolvårig, men det er også ment konstruktivt, du kan jo ligesågodt lære noget samtidig..

..jeg er heller ikke enig i at times new roman (eller look-a-like) er den bedste font til et logo :)
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 18:41 #17
hvad for en font skal jeg bruge
hvis det er en speciel gider i så ikke at sende den til mig
07. maj 2002 - 18:57 #18
Hej,

Jeg har flere ting så vi tager dem fra en ende af. Din baggrund er meget fremtræden. Er der ikke mulighed at skrue lidt ned får farven på den, mon?

På den første side, i skriver en hel masse programmerings sprog, markup sprog, og kode eksempler fra dem. Får mig virker det lidt forvirrene, hvad siden handler om.
Da jeg kommer ind på den næste ser jeg hvordan jeg skal lave min indstillinger op til jeres side, hu gider jeg da ej :-). I jeres guide
1. Tjek om din skærm opløsning er på 1024 x 768 ell. mere.
  ( Gør det ved at højre-klikke på skrivebordet, og derefter tryk på "Egenskaber". Klik så på fanebladet
  "Instillinger", nu ser du en lille skærm. Under "Skærm størrelse" kan du ændre opløsningen. )
  2. Tjek om farve opløsning er på 16 bit ell. mere
  ( Gør det ved at højre-klikke på skrivebordet, og derefter tryk på "Egenskaber". Klik så på fanebladet
  "Instillinger", nu ser du en lille skærm. Under "Skærm størrelse" kan du ændre opløsningen. )
man behøver altså ikke hav Windows, får det. Hvad med alle dem der har et X OS, de bil da lede længe efter det der.

Efter at have set lidt på siden finder jeg ud af det er en side som laver free software, ikke (det skulle jeg helst have fundet ud af fra den første side).?

Jeg smutter ind på http://www.friserverplads.dk/eksperten1000/da/download.htm
Der har jeg 2 ting at sige. 1. Der er et 404 link, 2 Hvis du har et forsalg, eller mangler et program, så tryk ”Her” ud over det burde være forslag, så den der tryk her, tryk her holder ikke.
Prøv at skrive den om til noget ala
Hvis du har et ”forslag”, eller mangler et program, så brug ”forslag siden”.  Et rigtig godt eksempel på at bruge links på den måde kan findes her:
http://validator.w3.org/?uri=
Alternatively, you can upload files from your computer to have them checked. You can also check your Cascading Style Sheets using W3C's CSS Validation Service.
How jeg så lige noget, hvorfor står der Sub-Media i <title> tagget?

Jegklikker mig videre til tilskud, indx jeg klikker tænker jeg at hvis jeg skal give jer et tilskud skal i overbevise mig nået mere J
http://www.friserverplads.dk/eksperten1000/da/tilskud.htm = 404 - det overtalte mig ikke J. Men okay, godt at jeg vidst hvad jeg klikke på og ikke bare gættede var der bare linket. Thumps Up.
Sponsor og Support siden mangler vidst også.

Stavefejl er gratis, også i mit indlæg.

Casper // http://ildstorm.dk
Avatar billede hmm10 Nybegynder
07. maj 2002 - 19:02 #19
Hvad handler din side om?
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 19:04 #20
fordi der står sub-mediaer fordi Sub-Media har hjulpet mig men det skulle mit firma ikke hedde det har bare glemt at lave det om
Avatar billede code_master Nybegynder
07. maj 2002 - 19:06 #21
min side handler om gratis programmer
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 20:07 #22
Imponerende - da jeg var 12 kunne jeg ikke andet med en pc end at spille skydespil :D

Du skal nok blive en haj!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede code_master Nybegynder
08. maj 2002 - 10:19 #23
det er jeg rigtig glad for at du siger!! : - )
Avatar billede nicklasb Nybegynder
08. maj 2002 - 14:38 #24
Yes...! Så vandt jeg igen de 0 point..
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 14:40 #25
Hard'n'Soft er et registreret varemærke og må ikke benyttes.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 15:01 #26