Avatar billede gorba Nybegynder
23. juni 1999 - 01:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

hmm

hejsa.
hvaaaaa ka det være rigtigt at jeg ikke har flere point selv om jeg kan se at jeg har.
mit ? kunne oprettes i VBA siden.

måske er det fordi der var en tilsvarende??
Avatar billede gorba Nybegynder
23. juni 1999 - 01:26 #1
den skriver " 8+302" hvordan definere man det??
Avatar billede unhuman Nybegynder
23. juni 1999 - 02:18 #2
Det kan jeg ikke give dig et helt præcist svar på men, du kan jo prøve at lade være med at oprette så mange spørgsmål.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juni 1999 - 03:17 #3
gorba>> Det er fordi du har 302 point ude at svømme i spørgsmål der ikke er blevet accepteret endnu. du har dermed 8 point tilbage som du kan bruge eller blære dig med, men du får så 5 nye point hver dag :-)

unhuman>> du lever op til dit navn ved at post et svar og skrive "Det kan jeg ikke give dig et helt præcist svar på"
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
23. juni 1999 - 10:44 #4
Øv, hvorfor kommer cyberesben hele tiden først med de rigtige svar ;)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juni 1999 - 13:24 #5
bjarne>> fordi jeg er klog *SSS*
Avatar billede bubby Nybegynder
23. juni 1999 - 14:10 #6
fordi hn har for mange penge*ggg*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juni 1999 - 14:13 #7
gu har jeg ej
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 1999 - 00:51 #8
Hygger i jer?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 1999 - 01:03 #9
Se nu lige her:
gorba har ikke accepteret følgende spørgsmål: hmm til 2 p, Ønske til 30 p, netscape til 40 p, Ny cpu 266 til 200 p wauu ( og ikke besvarret endnu ), Stopper til 30 p >>> altså 2+30+40+200+30 = 302. Nævnte du ikke det tal et sted gorba. De sidste 8 før + er hvad du har tilbage. Altså du må vente nogle dage med at stille sværre spørgsmål, eller du må ud og besvarre OK! Uha det var en smørre og så på denne tid.

Avatar billede gorba Nybegynder
25. juni 1999 - 00:34 #10
okeysa..
jamen selve cpu skulle efter min mening ikke være besvaret med et rigtigt ?.
da jeg selv fandt ud af sveret...

hmm
fatter ikke en meter af " netscape".
den har jeg accpeteret for nogle dage siden.
men for tæl venligst hvordan jeg gør..

jeg markere på enten afvist eller accepteret...

gorba
Avatar billede gorba Nybegynder
25. juni 1999 - 01:20 #11
karder:

du får point igen...
Avatar billede gorba Nybegynder
25. juni 1999 - 01:22 #12
hva fanden sker der her.

fatter ikke en meter af det her.
jeg tror ikke det køre efter mit syn, nu får en anden de point..
hvor dan fanden gør man. klikker man på navnet, men hva skal man så med accepter ude til v.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 02:22 #13
når du trykker accpter så accepterer du den der har svart... hvis der står "svar fra gorba" er det fordi gorba har svaret og så får gorba pointene

hvis du afviser hans svar er der en anden der kan svare og så få dine points
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 1999 - 07:05 #14
Dette spørgsmåls point gorba har du givet til unhuman, for meget uklart svar.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 13:19 #15
jeg overlever nok... det var kun 2 point
Avatar billede gorba Nybegynder
25. juni 1999 - 22:14 #16
jamen.. det er det jeg mener...
sorry drenge.
men det har hjulpet.
det går efter rækkefølge...
det var jeg ikke klar over.
man burde lave det så'n at man efter har markerede accepter svar, får valg muligheder.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 23:57 #17
gorba>> du accepterer den som har sendt et svar.

ellers skal du trykke afvis og så vente på et nyt svar
Avatar billede gorba Nybegynder
26. juni 1999 - 22:59 #18
okey. cyber..
men de sider der er nyoprettet og ikke afluttet, kan jeg ikke sende et svar.
jeg fatter ikke hvad det her går ud på.
se rundt omkring, jeg har " svaret" på en masse ?. Men det vises dog ikke som et svar.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juni 1999 - 23:04 #19
det er fordi den var indstillet til kommentar da du postede det. hvis du ikke kan vælge, er det fordi der er en anden der har svaret før dig.... du kan kun få point ved det, hvis dit svar kommer som "svar" og ikke som "kommentar"
Avatar billede gorba Nybegynder
26. juni 1999 - 23:29 #20
okey, hvornår ved man så, hvornår man kan " være med" når man kigger rundt.
jeg er klar over det med " svar fra" men derefter og så være på pleten, det er svært, man skal åbenbart være på døgndrift, lol.