Avatar billede perfect Nybegynder
11. juli 2000 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Et bedre program end ScanDisk

Er der nogen der kan anbefale et andet program end ScanDisk, som jeg er ikke er tilfreds med.
Det skal være et shareware eller freeware.
Avatar billede manon Nybegynder
11. juli 2000 - 13:28 #1
Norton har nogle gode funktioner i deres 2000 pakke, men desværre er det ikke freeware.
Avatar billede manon Nybegynder
11. juli 2000 - 14:58 #2
Du kan muligvis fine programmet "disk -etellerandet"  som "stand alone" på deres site.
Avatar billede driis Nybegynder
11. juli 2000 - 17:25 #3
Programmet, manon taler om er Norton Disk Doctor; som er en hel del bedre end ScanDisk og har bedre muligheder for at gendanne beskadigede data. Men nej, det fås ikke som share-/freeware. Jeg tror nok, at det kan købes som stand alone, men det er mest udbredt som en del af Norton Utilities eller Norton SystemWorks 2000, som er en pakke med en række meget nyttige programmer, heriblandt en bedre Disk Defragmenter, Antivirus og meget andet.
Avatar billede driis Nybegynder
11. juli 2000 - 17:35 #4
Et freeware program, der skulle være bedre end ScanDisk: Hard Drive ScanDisk Pro 1.00 - kan hentes herfra:

http://download.cnet.com/downloads/0-10096-100-908114.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td

Og noget tilsvarende; men det er shareware: Disk Checker 2000:

http://download.cnet.com/downloads/0-10096-100-1681604.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td
Avatar billede perfect Nybegynder
12. juli 2000 - 08:31 #5
Jeg har delt point's ud til jer begge, da jeg har DL Norton Utilities 2000.
Men da jeg spurgte efter Shareware, syntes jeg kun at det er rimeligt at i deler points.
Mange tak for hjælpen!!!
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2000 - 08:34 #6
Det er fint med mig :-) Tak.

Der findes jo også andre muligheder i anskaffelse af programmer, men det skal/må vi ikke tale om her :-)