Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil gerne have hjælp! Port 2000

Jeg har en profil på dating.dk og vil meget gerne ind og chatte, men der står man skal have port 2000 åben for at kunne chatte.. Hvordan ser jeg om den er åben eller lukket og hvordan åbner jeg den.. Jeg har orange adsl. Jeg har prøvet at ringe til orange men du sendte mig videre hertil..
På forhånd tak..
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:27 #1
Ikke for at virke sur men du behøvede nok ikke oprette et nyt spørgsmål.

I Øvrigt svarede du ikke på, hvad du fik med i pakken!
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:29 #2
Ja for jeg skal og vil have svar på det.. Jeg kan ikke forstå hvad du mener med pakken?? Jeg er en pige og fatter ikke en skid af det der computer sprog! Så hjælp mig dog
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:31 #3
ok, da du købte det fik du en pakke (papkasse med nogle dele), hvad er der / var der i den papkasse?????????
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:32 #4
Det var en Router og ledninger til den. Hvad ellers..
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:40 #5
fint nok, så langt så godt, jeg kan se at du fint kan komme på nettet, så prøv dette:

Start internet explorer
Skriv 192.168.0.1
Eller 192.168.1.1 (Jeg er ikke sikker på om det er den ene eller den anden.)
Derinde kender jeg ikke deres system, men prøv at finde noget om porte, tjak de forskellige mulighedder ud, så prøv at åbne den.
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:45 #6
Så skal jeg skrive brugernavn og adgangskode.. Hvad skal der står?
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:48 #7
Dine bruger oplysninger du fik af din udbyder (Mobilix eller hvem det nu var).
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:55 #8
Jeg leder lige efter dem!!
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 14:56 #9
Jeg kan ikke finde de oplysninger
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 15:01 #10
Ja, du kommer ikke ind uden, så der har du et problem, men er du helt sikker?
Det er det der nummer og den der kode du bruger i din E-Mail. (Til at tilslutte til Mobilix'es server.
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 15:02 #11
Ellers så prøv at høre om mobilix ikke kan generere et nyt password.
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 15:09 #12
Men gå lige ind på dit gamle spørgsmål og giv de udlovede point til en af os.
http://www.eksperten.dk/spm/208296  Er den gamle side.
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 15:12 #13
Så fik du dem sku begge to.. Tak for hjælpen men kom aldrig til noget resultat
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 15:13 #14
Jeg kan nok ikke hjælpe dig mere end jeg har gjort.

Men ellers er min mail: Lykkebobby@hotmail.com
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 15:14 #15
og så tak ;-I
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 15:16 #16
selv tak