Avatar billede lars2205 Nybegynder
07. maj 2002 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

200 point til den hurtigste

Jeg giver 200 point, til den der vil lave en mac projector til mig. !!!!!!!

Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:23 #1
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 14:23 #2
tror sku' ikk' det er lovligt.. Luk venligst..
Avatar billede stormester Nybegynder
07. maj 2002 - 16:09 #3
Hej Lars, den går sgu ikke....

Hvis dine undervisere trækker jer ned i karakter, fordi  skolen ikke har købte en mac Director licens. så må de gerne ringe til mig, så skal jeg nok forklare de fuckhoved et par sandheder :) ...Med andre ord; de har ikke nogen kompetence til at udervise i Director, hvis de forventer af jer at det også skal virke på mac, uden en licens! (det er sgu grundlæggende).
Avatar billede lars2205 Nybegynder
09. maj 2002 - 13:23 #4
Der var heller ikke meget hjælp at hente der !!!!!!