Avatar billede hhaalloo Nybegynder
07. maj 2002 - 13:48 Der er 14 kommentarer

Flere besøgende på HIFI INFO

Hej Eksperter,

jeg er ved at opbygge en ny hifi portal på nettet, som hedder HIFI INFO.

Den er godt nok ikke helt færdig endnu, men har i et bud på hvordan vi skaffer os flere besøgende på siden.

Det kunne jo være ret fedt hvis med tiden kunne få nogle til at annoncere på siden, men det kræver jo nogel flere besøgende !

Hvad gør vi ?

Urlén er http://www.hifiinfo.dk

Med venlig hilsen
hhaalloo.
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 14:03 #1
Hvilken branche havde du tænkt skulle annoncere på din side?
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 14:05 #2
Og så må jeg nok sige at den måske nok ligner HiFi-Klubbens side lidt for meget! Det er ikke helt det samme, men næste. Menu i toppen, indhold i midten og ingen ting i siderne! Hvorfor ikke bruge siderne?
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
07. maj 2002 - 14:06 #3
Forhandlere af hifi og dvd film :-)
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 14:07 #4
Okay. Men hvis det bare skulle være reklame, så kan jeg godt finde et firm til dig! Hvis det altså er gratis at annoncere på siden!
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
07. maj 2002 - 14:07 #5
Til moebius,
hvis jeg bruger siderne kan dem som bruger opløsning 800 x 600 ikke se det.
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
07. maj 2002 - 14:08 #6
Til moebius,
det er ikke gratis.
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 14:09 #7
Ja, og hvad så, de kan sgu da bare købe noget nyt der kan klare 1024*768!
Avatar billede danic Nybegynder
07. maj 2002 - 14:10 #8
Der er intet ny skabene, blot en række links til andre sider! 2 minutter på siden og jeg keder mig.

Der manger test, personlige vurdering, debat!

Det ligner en salgs-side uden priser.
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
07. maj 2002 - 14:13 #9
Til moebius,
vi kan nu bedst li´ den som den ser ud nu.
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 14:14 #10
Okay...
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 14:22 #11
Du skal indsætte noget der hedder Metatags på din hjemmeside og det hvis du trykker på dette link http://www.metamaten.dk/avanceret.htm så kan du lave en metatags og sætte ind på dit site
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 14:27 #12
Du kan også bare sætte dette ind på dit site og ændre i det:

<TITLE> Navn på side </TITLE>

<META NAME="Description" CONTENT="En tekst der beskriver ens hjemmeside ">

<META NAME="Author" CONTENT="Navnet på hjemmesidesnedkeren">

<META NAME="Classification" CONTENT="Beskriver dit hjemmeside emne">

<META NAME="Keywords" CONTENT="Nøjleord/søgeord som beskriver din hjemmeside og som hjemmeside vil blive indexeret ind under ">

<META NAME="Reply-to" CONTENT="Svare til fx: thinkquest204@yahoo.dk ">

<META NAME="Title" CONTENT="Titlen på hjemmesiden ">

<META-EQUIVE="Expires" CONTENT="angiver hvornår hjemmesiden udløber, fx: 1-5-2100 ">

<META NAME="Revisit-after" CONTENT="angiver hvornår søgerobotten bør besøge webstedet for evt ændringer, fx: 30 days ">
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2002 - 09:50 #13
tjavs.dk>Du har vist ikke rigtigt fuldt med de sidste par år. META tags har stort set ingen virkning i dag og de metatags du der nævner finder du ikke på en godt optimeret side, de fylder for meget og giver dårlig prominence til det der betyder noget.

hhaalloo> du skal gøre følgende

1. finde ud af hvilke søgeord der er relevante for dine sider
2. lav indhold, meget indhold, mere indhold, indhold er kongen
3. placere disse søgeord i sidernes tekst, i overskrifter (<H1>), link tekster, ALT tags, TITLE tags (også gerne i mete tags, det skader ikke men nøjs med Description og keywords) m.m.
4. sørg for at alle sider kan nås med max 3 klik.
5. Tilmeld til relevante søgemaskiner (brug aldrig autosubmitteres og værktøjer til dette, brug hånden)

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
4 skaf mange links til dine sidet
Avatar billede exo Nybegynder
22. maj 2003 - 10:16 #14
"This Site is Suspended!"
ja det skal nok gå lol