Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 13:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Port 2000

Jeg vel gerne have åbnet min port 2000 men aner ikke hvordan man gør.. er der nogle som kan hjælpe mig..
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. maj 2002 - 13:35 #1
Hvis det er din firewall du snakker om, så skal du ind og sætte den op
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 13:38 #2
Hvordan gør jeg så det?
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. maj 2002 - 13:41 #3
Har ikke nogen ider, hvilken firewall kører du med ??, hvis du har TDC ADSL, så er det dem du skal ha' fat i
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 13:44 #4
Jeg har orange adsl... Jeg skal bare åbne port 2000.. Aner ikke hvad der er.. Jeg er jo en pige.. Hjælp mig
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. maj 2002 - 13:48 #5
Så vil jeg anbefale at du ringer til dem og spørger, de har sikker noget sikkerhed på din ADSL og så er det dem der skal åbne for port 2000
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. maj 2002 - 13:48 #6
Du kan jo evt. prøve at smile lidt til dem i telefonen *S*
Avatar billede lykkeb Nybegynder
07. maj 2002 - 13:49 #7
ok, hvad har du fået med i pakken, et modem, nogle kabler, og noget software (Programmer)?????????

Hvis du også har fået en router (normalt en lille sort boks), skal du skrive den ip (192.168.0.1 eller lignende) ind i internet explorer's adresse linie.

Hvis det er en software firewall, så prøv om du kan finde det's navn.
Avatar billede gittej Nybegynder
07. maj 2002 - 13:49 #8
Jeg ringede derind og de bad mig gå ind på denne hjemmeside og søge hjælp fordi det er noget jeg selv skal åbne.. det kan ikke gøre det.. Sådan noget pis...
Avatar billede hansk Nybegynder
07. maj 2002 - 14:16 #9
Prøv at sætte et spørgsmål ind på kategorien: netværk/routers,
dit problem har nemlig ikke noget at gøre med databaser.