Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 13:22 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Forbedring af side, nogen forslag?

Hvad kan jeg gøre for at gøre http://www.funnycartoons.dk bedre, og mere brugervenlig så DU har lyst til at vende tilbage til siden, hvis indholdet er noget for dig?
Mvh Lasse
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 13:28 #1
Jeg giver point til alle fornuftige forslag
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 13:28 #2
Og lægger gerne flere point til
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 13:29 #3
skodtyskeren = traded ??
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
07. maj 2002 - 13:30 #4
den virker da fed nok,
fed lay out...
den er da go nok
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 13:33 #5
du kunne starte med at give tingene på siden lidt plads omkring sig, din forside er utrolig kompakt, og ikke til at danne et overblik over.

endvidere mener jeg at den er pisse iriterende den menu bjælke i toppen .

mvh,
www.questis.dk
Avatar billede moebius Nybegynder
07. maj 2002 - 13:41 #6
Måske skulle du sende en email til Grampa Grumble og spørge ham i stedet! hehe

Nej, send en mail til www.gigglestick.com teamet og spørg om du ikke må bruge nogle flere af deres flash animationer!
07. maj 2002 - 13:50 #7
Hej,

1. Når jeg maxksimere siden fra lille til stor reloader den, det er ikke nået stort problem, men alligevel noget der er irritende.

Toplogoet er for stort, ens opmærksomhed fanger slet ikke de billeder i venstre side i en lille opløsninger, det kan ev. Klares på at du laver noget GFX fusk med at få logoet til at fade ind i siden.

Tilfældigt billede er ikke af god kvalitet (dem jeg har set), enten lave den lidt mindre ellers få et størrebillede, og skarer det ned med PHP.
http://www.php.net/manual/en/features.images.php

Der er et eller andet ved den side, den fanger ikke,  ved ved ikek rigtig hvorfor. De nyeste flash film kunne du prøve at skarer ned til kun at vise 5, og så lad din kategori menu være foldet helt ud i stedet får den Drop’n’down boks. Lige ev et lille tal med hvår mange film der er i den kategori. Og fremhæv den med <b></b>

Din side er ikke stor.  Jeg tror det ville være bedere at give den nået mere width, og så lav om på den måde du har placeret din elementer.

Når man vælger en kategori (nu tog jeg frække – hvorfor mon J ). Syntes jeg at du skal lave en næste bjælke i toppen også, det vil gøre det nemmere at navigere.

Hvis vi nu tager en tilfældig Flash film, http://www.funnycartoons.dk/visflashfilm.php?id=132 hvad med at have næste bjælken der også og ev et lille screenshot af den næste film?

//Casper http://ildstorm.dk
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 14:58 #8
el_barto: Ja, i stedetfor "Traded-kunne-ikke-loggo-på" så "skodtyskeren"
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 14:59 #9
Har lavet designet lidt om, dog ikke alt hvad i har foreslået, og tak for al jeres feedback =) Hvad synes i om det nu?
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
07. maj 2002 - 15:35 #10
hallo?
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
08. maj 2002 - 14:16 #11
Er der ikke andre der har nogle meninger?
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
10. maj 2002 - 18:36 #12
Er der ikke andre der har nogle meninger?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. maj 2002 - 16:44 #13
Hovedmenuen har brug for mere plads - i din sidste cbobox kan man ikke læse hele teksten.
Derudover kan man heller ikke læse hele den tekst der står med rødt.

Din [Tilbage-knap] er noget svær at få øje på - den man skal vælge for at komme retur når man har valgt en eller anden flash....

Din forside er lidt rodet (uoverskuelig) da alle links osv står presset meget tæt sammen - hvorfor ikke lade den blå frame fylde noget mindre?

DU har ellers mange sjove på dit site :)
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
13. maj 2002 - 20:20 #14
jeg synes du skulle gører siden stører
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. maj 2002 - 15:39 #15
Den tekstblok du har der scroller går i koks ved en opløsning på 1280x1024....

bruges denne opløsning er der VIRKELIG brug for at du gør din side bredere.......
Avatar billede cyberstar Nybegynder
24. maj 2002 - 16:05 #16
Din burde droppe den øverste menubar, og gøre din side bredere!!!
Avatar billede nat Nybegynder
24. maj 2002 - 21:11 #17
Jeg sidder med en opløsning på 1024 x 768, og der virker det lidt irriterende at man skal scrolle hele billedet for at se hvad der er forneden, når du nu ikke bruger siderne til noget. Måske en statisk ramme kunne løse det problem hvor midten så kan være styret af en scroll-bar. Det gør så også at dropdown-menuen ikke forsvinder på forsiden.