Avatar billede kumasan Nybegynder
07. maj 2002 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Photoshop - Forbedring af Gif kvalitet???

http://www.id.cbs.dk/~also00ab/ nederst på denne side er der en kasse med nogle knapper hvor der står "Links". Som I kan se er den ikke specielt pæn! Det er ligesom der er nogle hvide pixels hele vejen rundt. I photoshop ser det pænt ud og når jeg åbner .gif filen i photoshop er den også pæn nok. Men ligeså snart jeg har uploadet filen til hjemmesiden bliver den grim!!!

Man får en masse muligheder når man gemmer som gif og jeg er ikke klar over hvilke der giver den bedste kvalitet, eller om det overhovedet er det der er problemet.

Håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. maj 2002 - 11:54 #1
nu kan jeg godt nok ikke se hvad du mener på den side, men husker du at gemme som transperant??
Avatar billede spe Nybegynder
07. maj 2002 - 12:04 #2
Når du gemmer din gif, og bruger Save for web skal du i dialogboksen vælge Matte til den farve din side har som baggrundsfarve. At det bliver hvidt er fordi din matte står til hvid.
Avatar billede spe Nybegynder
07. maj 2002 - 12:04 #3
Du kan også bruge Matte None
Avatar billede kumasan Nybegynder
07. maj 2002 - 12:13 #4
spe-->
tak for det, endnu engang har du hjulpet mig i nød :-)
Avatar billede spe Nybegynder
07. maj 2002 - 12:42 #5
Var så lidt :-)