Avatar billede kivi Nybegynder
07. maj 2002 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

årstal

hej
er der nogen som kan sige hvorfor at min maskine skifter til 2003 hvergang jeg starter op.

win 98 se

kivi
Avatar billede jimsim Nybegynder
07. maj 2002 - 09:21 #1
Hvor lang tid har det stået på?
Har du lige installeret ny(e) programmer?
Avatar billede klatten Nybegynder
07. maj 2002 - 09:27 #2
er det er gammel pc, der ikke er/var y2k kompatibel?
Avatar billede kivi Nybegynder
07. maj 2002 - 11:19 #3
jeg har haft det før men så fik jeg nyt bundkort og cpu og det eneste program jeg mener at have installeret er omnipage 9.

kivi
Avatar billede kivi Nybegynder
08. maj 2002 - 06:55 #4
kan det virkelig passe at jeg skulle være den eneste som har været ude for det problem.
kivi
Avatar billede klatten Nybegynder
08. maj 2002 - 08:21 #5
problem med din bios! Opdater til en nyere bios!

kivi, til en anden gang, skal du ikke bare acceptere dit eget svar! Så får du ikke megen hjælp.