Avatar billede nof Nybegynder
07. maj 2002 - 00:15 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

JS_EXCEPTION.GEN ???

Hej,

min virus log i PC-Cillin 2000 viser at jeg har haft JS_EXCEPTION.GEN for et par måneder siden, men det er første gang jeg har fundet ud af at den har været der - PC-Cillin har ikke informeret mig tidligere.

Virusen havde lagt sig her C:\DOCUME~1\CHRIST~1\LOCALS~1\Temp\J$app11.$ca og her C:\DOCUME~1\CHRIST~1\LOCALS~1\Temp\J$app13.$ca.

Loggen skriver ydermere: "Action on Virus: Denied access"

Virus leksikonet, som hører til PC-Cillin, kender virusen men har ingen informationer om den.

Efter et par scanninger i dag har jeg konstateret at virusen ikke længere findes på min maskine og at filerne som var inficerede er slettet.

Men er den nu også helt væk?!

/nof
Avatar billede prodic Mester
07. maj 2002 - 00:17 #1
http://www.antivirus.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JS_EXCEPTION.GEN

Filen har optrådt i dine midlertidige filer, og hvis du ikke kan finde den nu har du ikke det store at frygte.
Avatar billede perhaps Nybegynder
07. maj 2002 - 07:59 #2
Du kan være ganske rolig. PC-cillin fandt den og nægtede adgang. Der kan så lægger sig noget i midlertidige filer som du vel fjerner automatisk. Din opsætning i Exploror kan sættes til automatisk at fjerne midlertidige filer, når du lukker ned. Det synes jeg er en god ting. Men en så kendt virus som den du omtaler har PC-cillin overhovedet ingen problemer med. Sov du bare rolig om natten, og så slet den dog lige i loggen så bliver du ikke mindet om den senere hen.
Avatar billede flaban Nybegynder
07. maj 2002 - 10:57 #3
Jeg har nu haft selv samme virus og jeg fik problemmer med at min user konto var slettet og der var lavet om på alle mine indstillinger til netværk så jeg ikke kunne komme på internet eller noget i det hele taget med netværk.
men så oprettede jeg en ny bruger på winxp og så kørte min pc upåklageligt igen men den er inde og ude igen da det er en script fil som kun lige går ind og laver skade men ikke ligger sig i form af en fil på din pc så du har ikke noget at frygte.... men får du problemer med at ikke kunne komme på internet så opret en ny profil....
Avatar billede nof Nybegynder
07. maj 2002 - 13:51 #4
Ok - mange tak for hjælpen :)
Avatar billede perhaps Nybegynder
07. maj 2002 - 15:39 #5
Tak for points!