Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 23:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

leder efter bestemt Beklædningsgenstand

Kære Eksperter.

Jeg ved at følgende spørgsmål til en hvis grad måske kan fortolkes som værende udenfor dette forums normale virkeområde, og derfor at jeg har smidt det her.

Men mit problem ligger i at nu har jeg ræset rundt over det meste af nettet og der ikke lykkedes mig at finde mere end 1 sted der kan leverer den vare jeg søger. Men skal jeg vælge det sted må jeg gå på kompromis med mig selv. Men det jeg leder efter er et eller flere steder på nettet der sælger Satin boxershorts (enten en ren netbutik, eller en almindelig forretning der også bare har en hjemmeside). De skal helst ikke indeholde tegneseriefigurer, hjerter og alle mulige skumle ting. Et helt anonymt mønster eller at de er ensfarvede (dvs. uden noget som helst), ville være at foretrække.

==============
1. Da dette spørgsmål er oprettet under Fri Debat vil jeg ikke høre et eller andet med at det ikke hører til herinde osv i den dur.

2. Ingen spam
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:25 #1
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:26 #2
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:27 #3
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:27 #4
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 23:28 #5
Nu var jeg måske ikke klar nok i min formulering, men siden skal helst være på dansk.
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 23:29 #6
Bliv.dk er kun for "børn og unge" og da jeg er 21 tror jeg desværre er jeg en smule større :-)
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:30 #7
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:30 #8
Nåh ;D
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 23:30 #9
Må det gerne være i butikekr hvor de kan købes, elelr kun online?
Avatar billede honey Nybegynder
06. maj 2002 - 23:31 #10
undskyld men til en forretning eller til dig selv ?? Skal det kun være på nettet ??
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 23:32 #11
Det er kun til mig selv. Men må gerne være til en forretning, de skal bare have mulighed for at man kan handle over nettet hos dem(på den ene eller anden måde).
Avatar billede honey Nybegynder
06. maj 2002 - 23:36 #12
Hvad med H&M eller Magasin, eller en undertøjsforretning ?? Der ligger jo "et par stykker " i KBH. En af dem må da have en side !! :-)
Avatar billede honey Nybegynder
06. maj 2002 - 23:54 #13
Jeg kiggede lige lidt rundt og fandt denne her. ved ikke om du kan bruge den men håber da..
http://www.jbs.dk
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. maj 2002 - 13:08 #14
Det kan jeg desværre ikke, den indeholder kun en beskrivelse af nogle af de produkter som JBS sælger, og jeg kunne ikke finde nogle satin boxershorts på den side.
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. maj 2002 - 19:56 #15
Er der virkelig ikke nogle her der kan hjælpe med det ???.
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. maj 2002 - 00:13 #16
`???
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. maj 2002 - 21:17 #17
Lukker spørgsmålet. Andre nye løsninger kan skrives herinde. Er der så en der kommer med en brugbar løsning så får han/hun point.