Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 22:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Winamp Playlist!

Før i tiden kunne jeg lave en tekst fil, som indeholdt:
"C:/mappe/mp3"
...og omdøbe den til m3u. Så spillede winamp alle mp3'ere i C:/mappe/mp3 !
Men så installerede jeg winamp 2.80, og så virker det ligepludseligt ikke? (dog hvis man bruger drag n'drop)
Avatar billede krukken Juniormester
06. maj 2002 - 22:52 #1
Kan du du ikke bare hente alle sangene ind i på playlisten, og så bruge den lille knap i bunden af playlisten! Der kan du nemlig save dine playliste!
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 22:54 #2
Nej, for jeg opdatere nemmerlig min mp3 mappe hele tiden...
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 22:55 #3
...sikke noget sludder, jeg mener selvfølgelig at jeg smidder nye mp3'ere ind i mappen hele tiden :)
Avatar billede krukken Juniormester
06. maj 2002 - 22:56 #4
jamen kan du ikke bare smide dem ind på playlisten, også gemme playlisten igen! Altså ovenpå den allerede oprettede!
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 22:58 #5
besværligt, besværligt... Jeg er ikke så meget til halvfærdige løsninger!
Avatar billede capra Nybegynder
06. maj 2002 - 23:13 #6
Det kan da ikke blive meget nemmere end at højreklikke på mappen og afspille i winamp? - uanset hvad den hedder :)
Avatar billede capra Nybegynder
06. maj 2002 - 23:14 #7
(kræver naturligvis du har contextmenuen slået til)
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 23:15 #8
har du prøvet modlogic  det er faktisk et meget godt program til at lave playlister.
Du kan få det til at sortere automatisk og lave playlister og alt muligt andet.
Prøv det kan findes på www.winamp.com :)
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 23:20 #9
capra> ja, men det er alligevel mere spass med en lille genvej
michael-k> okay, men kan det bruges til at afspille alle mp3'ere i en mappe?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 23:22 #10
Jeg har selv mine mp3 i en bestemt mappe og den spiller dem også når der kommer nye :)
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 23:25 #11
okay! ...kan dog stadig bedre li' genvejs methoden :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 23:31 #12
ja det er klart. Men du skal prøve den den er fed til at organisere filerne med :)
Avatar billede bilde Nybegynder
06. maj 2002 - 23:36 #13
Hm.... okay da! =)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2002 - 00:05 #14
krukken >> hvorfor ikke bare vælge "New list" og så bare "Add dir" så får du også alle filer i mappen, og du slipper for at gemme en playlist..
WinAmp gemmer jo alleigevel den sidst brugte playlist
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2002 - 00:06 #15
korrektur...
ikke til krukken! :)
Til bilde
Avatar billede bilde Nybegynder
07. maj 2002 - 00:15 #16
Nu har jeg fundet et plugin til winamp, der loader en mappes indhold når man starter det op. (full playlist)
Så nu er jeg tilfreds... =)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2002 - 09:12 #17
Hvad hedder det plug-in?
Avatar billede bilde Nybegynder
07. maj 2002 - 09:45 #18
webmasterdk > det hedder full playlist ;)