Avatar billede q152 Nybegynder
06. maj 2002 - 22:18 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

??

Nogen der ved hvor man kan finde en side med alle Gigi D´Agostino sange???

Der gives ialt 300 Point
Avatar billede schaefner Juniormester
06. maj 2002 - 22:19 #1
Hvis du mener til at downloade, så må du nok hellere lukke spørgsmålet :D
Avatar billede schaefner Juniormester
06. maj 2002 - 22:19 #2
Men du kan da kigge på denne fanside http://www.scody.net/ggdag/
Avatar billede klatten Nybegynder
06. maj 2002 - 22:21 #3
...eller køb dette hæfte http://start.jubii.dk/bogen.htm og find det selv!
Avatar billede 75 Nybegynder
06. maj 2002 - 22:22 #4
Er det den her du søger http://www.efrance.fr/gigidagostino/
Avatar billede schaefner Juniormester
06. maj 2002 - 22:22 #5
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. maj 2002 - 22:23 #6
der er et max på 200 point på eksperten, http://www.eksperten.dk/regler.phtml

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. maj 2002 - 22:23 #7
Jeg ser du er ny her... du bør nok læse reglerne. er det til download så er det ikke 100% sikkert det er ulovligt, der er min et pladeselskab hvar man kan downloade sang for en 5-10,- pr stk. men gennerelt ses det som ulovligt.

er det derimod bare ren oplysning så er spm lovligt nok. men uanset hvad så er det alt for mange point...
Avatar billede q152 Nybegynder
06. maj 2002 - 22:24 #8
75 >>> Det var lige sådan en side jeg søgte :) Bare hvor mange kunne se alle sange..og ikke downloade dem vel...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 22:44 #9
q152 / 75 : Kan I forklare hvorfor begge brugernavne er registreret fra samme computer? I har 10 minutter, så deaktiveres I begge.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede klatten Nybegynder
06. maj 2002 - 22:47 #10
10 min?
Hvilken forklaring skal du bruge? Luk dem dog bare...du har jo beviset!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. maj 2002 - 22:48 #11
jeg kommer dælme til at savne q152 *LOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 22:48 #12
klatten : Standard er, at "de" får en mulighed for at forsvare sig - men bare rolig, deaktiveringen er forberedt. Kl. 22.54 ryger de ud. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 22:52 #13
Han havde chancen - han brugte den ikke. q152 og 75 deaktiveres.
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. maj 2002 - 22:53 #14
n0rmality >>> på hvilken måde ser i at det er fra samme com ??? er det pr IP ??? hvis ja...

Klatten >>> hvis overstående svar er ja, så kan man ikke bare smække dem ud, så skulle jeg også ud, for jeg er blevet registreret på min skole, og gad vide hvor mange andre der også er registreret der ude...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 22:54 #15
md_craig : Måden hvorpå det registreres, kan jeg ikke komme ind på, men tro mig: Den er 99,7% sikker - eller deromkring. :)
Avatar billede klatten Nybegynder
06. maj 2002 - 22:56 #16
md> læs hvad han skriver! Begge brugere er registreret på samme pc! Ikke én bruger regristret flere stedet!
Mener de bruger cookies til at bevise det! Er det korrekt n0rmality?
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 22:57 #17
klatten : Som sagt, jeg kan ikke komme ind på det. Desuden er der jo ufatteligt mange måder at lure, om to brugere sidder ved samme maskine. IP, cookie, OS, farvedybde, browser, osv. Alt sammen ting, der i sidste ende kan bekræfte en mistanke. :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. maj 2002 - 22:59 #18
OK... det ville jeg da ellers gerne vide noget om, efter som det ville være ganske glimrende måde at lave et counter på hvis det er så sikkert, jeg kan dog ikke se hvordan det kan blive sikker mod et sted som vores skole, der køre vi gennem en proxy server, cookies sletes dagligt + at det skulle være en rimelig god firewall der er...

Men jeg forstår selvfølgelig godt hvorfor du ikke kan oplyse hvordan...

såå... (Was just wandereing)
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. maj 2002 - 23:04 #19
klatten >>> IP det er din computers nummer... det var en åbenlys muglighed...

IP/Cokies er desvære slet ikke særlig brugbare længere, der er mange der enten ikke tilader cookies, eller sletter dem dagligt, ip er heller ikke perfækt, men en krydsning af IP, cookie, OS, farvedybde, browser, er lidt mere sikkert, men øh, igen er der et problem i forhold til støre skoler... men lad os nu bare stoppe og lade det være i det uvisse, til vi en dag måske bliver CoAdmins...

;o)    Nat Nat...
Avatar billede klatten Nybegynder
07. maj 2002 - 08:22 #20
Så vil jeg da sige godmorgen...
n0rmality holder det åbenbart hemmeligt, men jeg har set i et tidligere indlæg hvor CoAdmins bustede en bruger. Der nævnede de noget om cookies. (og nej jeg kan ikke huske hvilket indlæg det var)

Over and out...:)