Avatar billede kokamok Nybegynder
06. maj 2002 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Orange tecom router config?

Hej alle kloge hoveder :)
Jeg sidder med et lille men kendt problem. Jeg kan ikke finde ud af det med at åbne portene i min Orange Tecom router. Jeg søgte så her på siden og fandt det svar jeg skulle bruge. og der var et link til en mail der kunne hjælpe. Men linket virker ikke mere. Så min byn til "neosyc" som svarede på spørgsmålet dengang. Er om du kunne maile eller smide den ud på en side igen. Så ville jeg blive glad :)
PHT KokAmok
Avatar billede kokamok Nybegynder
06. maj 2002 - 21:11 #1
Måske en stave plade ville være godt :)
Avatar billede kokamok Nybegynder
06. maj 2002 - 22:22 #2
Men hvis en anden har en løsning på hvordan og hvilke porte jeg skal åbne for at kunne sende filer gennem icq og messenger. Så lytter jeg gladeligt
PFT KokAmok
Avatar billede kokamok Nybegynder
07. maj 2002 - 17:02 #3
jeg har fundet ud af lidt om at bruge telnet. Mit problem ligger nu i at jeg ikke ved hvilke porte icq osv. bruger. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede dyrby Nybegynder
31. maj 2002 - 13:23 #4
>> kokamok
Tak for dit begavede indlæg ... Det er nok en af de sætninger som jeg har har følt var mest spildt af liv at læse...
Avatar billede dyrby Nybegynder
31. maj 2002 - 13:25 #5
hov... undskyld ... jeg så ikke at det var dig selv der havde oprettet spg... sorry ;)
Avatar billede kokamok Nybegynder
31. maj 2002 - 18:56 #6
LOL! jeg har selv fundet ud af det, men tak alligevel LOL!
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:50 #7
Hej

Havde glemt denne tråd.

Undskyld til dem der er blevet brændt af.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen