Avatar billede blackpussy Nybegynder
06. maj 2002 - 19:35 Der er 8 kommentarer

Hjemmeside til CS clan... :)

Hej.. :)
Er der nogen der gidder at lave en hjemmeside om BBK clanen. BBK står for Birdie Bird Killers. Hjemmesidden skal være respektabel og være fed.
Baggrund skal være orange og lysere orange.
Avatar billede blackpussy Nybegynder
06. maj 2002 - 19:36 #1
En hjemmeside til/for BBK clanen... :)
MVH
BlackPussy
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:39 #2
HEHE.. Tror du ikke det er lettere at lave den selv? Du kan jo bare hvis du ikke skal have det hele store og vilde enten lave et  igroup forum ellers, kan du gennem din udbyder lave en.. Du kan bruge stones webwriter www.stoneware.dk det er gratis og meget nem at bruge. Du kan jo altid få hjælp her! :)
Det er mere for at så kommer du også selv til at styre hvordan den skal se ud, og hvad der skal være at gear på..

/rasborg
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 19:39 #3
for free ? altså "kun" E. point ?
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2002 - 19:47 #4
wuhuu! må jeg virkelig lave en hel hjemmeside ganske gratis?
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:59 #5
Ja det må du gerne du også lade være hvis du ikke gider!
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 20:21 #6
tja, mit råd... lav det selv... så kan man "stå inde" for designet...

kan godt hjælpe hvis du vil have et nyhedssystem eller lignene, find min mail på www.desi-dev.dk (bare rolig, du kan nok få et nyhedssystem gratis hvis du spørger mig...)

Morten Fangel aka Dea_PG
Avatar billede ducks Nybegynder
06. maj 2002 - 20:36 #7
www.gratis-ting.dk har også linket til en masse ting, der ikke er svære at tage i brug.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. maj 2002 - 23:15 #8
Blackpussy > behold dine point og gå selv i gang med at lave en. Det er ikke særlig svært, at lave noget ordenligt. Det er også 100 gange federe at have en webside man selv har lavet, frem for noget andre har lavet.

Jeg anede ikke en  bjælde om ASP, men gik igang med at kigge på nogle scripts og så hvordan det virkede, og på den måde lærte jeg ASP.

Du kan faktisk få ret meget hjælp til selvhjælp for 300 point.