Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 19:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bærbar, Chicony

Hej.

Nogen der kender til mærket Chicony, og hvad er jeres erfaring med produktet ? Overvejer at købe en brugt bærbar af dette mærke.
Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2002 - 19:14 #1
Hej,

Der er mange forskellige meninger omkring dette mærke, især vil mange sige det er noget lor* fordi den er så billig, og jeg har da også selv hørt mang skrækhistorier.

Men her er min erfaring:
Da jeg for 2 år siden begyndte i en speciel pc-klasse, skulle alle vi elever investere i en bærbar. Mange valgte ASUS, Dell og Toshiba (mig selv) og så var der én der valgte Chicony. Efter at det første år var gået havde min Toshiba været til rep. 3-4 gang og alle ASUS og Dell havde også været til reparation mindst en gang.......og så til pointen....Chicony maskinen var den eneste som kørte upåklageligt :-)

Just my 2 cents..

/peter
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 19:16 #2
heh, fee historie :)
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 19:22 #3
Masinen er en:

433 Mhz
64 MB Ram
TV in + out
5 GB Harddisk
CD-Romdrev
Diskettedrev
Lædertaske

Pris :  4000 Kr,-

Er dette ikke meget rimeligt ?
Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2002 - 19:23 #4
tjaaah, du må ihvertfald ikke give mere for den!! Det er velsagtens kun en 13,3 tommer skærm på sådan en fætter??
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 19:32 #5
14,1"  :o)
Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2002 - 19:33 #6
Ok, er der shared grafikkort?
Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2002 - 19:34 #7
Jeg syntes du skal "prutte" ham lidt ned under 4000
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 19:55 #8
ok, vil forsøge det :o)

Er der evt. nogen andre der har nogle erfaringer med ligende produkter ?
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 21:26 #9
tak for hjælpen..
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:28 #10
Dell er for sArJt! :D Har sådan en Inspiron 4000 der er et halvt år gammel *mums* :D
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 22:00 #11
ja da.. Dell er nice.. Men jeg er blot en fattig studerende :o)
Avatar billede jemt Nybegynder
06. maj 2002 - 22:00 #12
DELL = Alt for dyrt :o)
Avatar billede bobbels Nybegynder
06. maj 2002 - 23:56 #13
Er det ikke svärt att få tag i reservdeler till den.
Min söster köbte en som var äldre, og vi hade ett helvete
for att få grejer till den . Det er svärt her i sverige .
Avatar billede jemt Nybegynder
07. maj 2002 - 15:20 #14
tak for tippet, Bobbels :o)