Avatar billede oster Nybegynder
06. maj 2002 - 18:26 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP med at finde spil...

Hejsa

Jeg søger spillet Premier Manager 99 til PC. Gerne nyere hvis det findes, mne så vidt jeg kan se findes 2000-2002 kun til PS2. Hvis der er nogen der kan finde spillet til mig (eller har det og vil sælge..) vil jeg blive glad og gavmild...Spillet er lavet af Gremlin

Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2002 - 18:29 #1
Hej,

Du kan købe det her:
http://www.pcspil.dk/

Bare søg efter: Premier.....så kommer det!

/peter
Avatar billede zaditor Nybegynder
06. maj 2002 - 18:36 #2
Prøv her: http://www.pcgames.dk/
Søg: Premier, så kommer FA Premier League Manager 2001
Skulle være rigtig godt :o)
Avatar billede oster Nybegynder
06. maj 2002 - 18:36 #3
Peter
Tak - men det er 'FA Premier League Manager 2000' de har der - det er ikke det jeg søger, men http://www.premiermanager.net bare til PC og så nyt som muligt.

Det jeg synes er godt ved Premier Manager er muligheden for at skubbe fodbolden i baggrunden og kombinere det med stadionbygning, cafeer, butikker mv...
Avatar billede oster Nybegynder
06. maj 2002 - 18:40 #4
øhhh - er der meget økonomi mv. i 'FA Premier League Manager 2001'??
Avatar billede blackpussy Nybegynder
06. maj 2002 - 19:56 #5
Du kan prøve Kazaa (www.kazaa.dk) der kan du hente det gratis... :)
Du kan hente film, musik og andre spil... :)
mvh
BlackPussy
Avatar billede oster Nybegynder
06. maj 2002 - 19:59 #6
tak - blackpussy - har prøvet det og Edonkey - uden resultat....
Avatar billede zaditor Nybegynder
06. maj 2002 - 21:23 #7
blackpussy > Du må altså ikke skrive links til f.eks. KaZaA, da det er et ulovligt program. Hvis jeg ville, kunne jeg anmelde dig, så du kunne blive smidt ud, men det gør jeg ikke. Ville bare lige advare dig ;o)
Du kan se reglerne her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Så vær forsigtig en anden gang ;o)
Avatar billede zaditor Nybegynder
06. maj 2002 - 21:37 #8
oster > Prøv her: http://www.bmp.dk/GUIDE.HTM der skulle det gerne være, når du kommer ned til P katekorien.
Avatar billede oster Nybegynder
06. maj 2002 - 21:58 #9
zaditor> tak - men linket til Gremlin virker ikke - og heller ikke www.gremlin.co.uk - jeg har prøvet meget men kan ikke finde noget sted de har det - hverken i DK eller udlandet...nogen forslag??
Avatar billede zaditor Nybegynder
07. maj 2002 - 12:24 #10
Jeg er lige ved, at spørge en jeg kender, om han vil sælge det...
Så kan du måske købe det af ham.
Jeg venter på et svar fra ham.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. maj 2002 - 18:51 #11
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. maj 2002 - 18:53 #12
Undskyld jeg tror ikke linket virkede, men prøv at søge under det på http://www.amazon.co.uk
Avatar billede oster Nybegynder
07. maj 2002 - 22:00 #13
hmmm - tak for hjælpen skovenberg - men de har det heller ikke..:o(

Zaditor - du må meget gerne høre - skriv evt. til mig på jesper@oesterlund.dk for mere info...
Avatar billede zaditor Nybegynder
07. maj 2002 - 22:03 #14
Okay
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
07. maj 2002 - 22:10 #15
Zaditor > må man godt skrive  prøv på Kazaa eller eDonkey    hvis man bare ikke linker til det?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. maj 2002 - 14:52 #16
Avatar billede loonz Nybegynder
08. maj 2002 - 14:54 #17
lol Zaditor, desperat efter points? ;)
Avatar billede zaditor Nybegynder
08. maj 2002 - 14:56 #18
LOL selv... GLID
Avatar billede zaditor Nybegynder
08. maj 2002 - 14:57 #19
Jeg vil SQ da bare hjælpe ham....
Avatar billede loonz Nybegynder
08. maj 2002 - 14:57 #20
ok?
Avatar billede zaditor Nybegynder
08. maj 2002 - 14:58 #21
GLID!!!
Avatar billede loonz Nybegynder
08. maj 2002 - 14:58 #22
Det var også ment som en spøg. Jeg er sq ligeglad hvordan man finder sit svar, de fleste bruger vel sandsynligvis Google til at score nogle hurtige points, så din metode er fin med mig...
Avatar billede loonz Nybegynder
08. maj 2002 - 14:58 #23
Jeg glider....
Avatar billede oster Nybegynder
09. maj 2002 - 11:24 #24
hahahaha - jeg havde faktisk set det - men jeg er ligeglad - bare der er nogen der finder spillet til mig...
Avatar billede oster Nybegynder
04. juni 2002 - 08:56 #25
Tja - jeg fandt det selv på www.cui.dk - jeg har taget disse point og flyttede dem til http://www.eksperten.dk/spm/220031 - så kan i tjene dem der i stedet...:o)