Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 17:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3ds max problem !

Har et problem med 3ds max 3.0
Problemet er at den går i stå nogle gange, altså man kan ikke komme i kontakt med programmet.
Jeg har ikke altid haft det problem, problemet kom da jeg fik windows 2000 igen, i win xp var der ingen problemer. Har også kørt det på win 2000 for et stykke tid siden inden jeg fik xp og der kørte det også fint nok.
Jeg tror det er et eller andet med noget opsætning noget at gøre men er ikke sikker. Nogle der har nogle forslag til hvad det kunne være.
Jeg bruger som sagt win 2000 og har 256 mb ram, det kunne godt være rammen der var for lidt af men ved det ikke er det da jeg har kørt det under xp og 2000 før.

/Michael Knudsen
Avatar billede blackpussy Nybegynder
06. maj 2002 - 20:00 #1
Prøv at gå ind og få opdateret 3d max... :)
De fleste 3D programmer skal have særlige driver alt afhængigt at Windows. Har selv haft problemet i win 98, fik 3D max opdateret og det kørte fint... :)
MVH
BlackPussy
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 20:27 #2
nu kan jeg kun finde opdateringer til 4.0  hjælper ikke så meget når man bruger 3.0  så har du et link til sådan en opdatering ville det være fedt
Avatar billede zerohero Nybegynder
06. maj 2002 - 22:15 #3
Jeg har haft en lign. problem i sin tid - løsningen var at der var problemer med min grafik-driver. Så pr5øv eventuelt at installere en ny driver...
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 22:57 #4
Ja selvfølgelig det der mangler. Min 2 årige gamle driver er nok lidt forældet ;)
Takker for hjælpen
Avatar billede zerohero Nybegynder
06. maj 2002 - 23:43 #5
Det var da så lidt :-))