Avatar billede @ Nybegynder
22. juni 1999 - 22:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ram

Hej, er der nogle der kender et program der kan måle hvor hurtige ens ram er i ns.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juni 1999 - 22:54 #1
det tror jeg ikke man kan
Avatar billede bubby Nybegynder
22. juni 1999 - 23:00 #2
det kommer an på hvilke ram du har... skriv det så har jeg måske svaret... elrs må du jo spørge der hvor du har købt dem
Avatar billede chriscom Nybegynder
27. juni 1999 - 22:50 #3
Jeg tror cyberesben har ret...

Men her er linket til et smart program, som tester din PC i forhold til andre med nogenlunde samme konfiguration !!!

http://wintune.winmag.com/Download.asp
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 01:24 #4
ok
Avatar billede cyberfox Nybegynder
28. juni 1999 - 20:35 #5
der er et prog der hedder si sandra  det viser ram hastighed i ns.
det kan hentes på : http://www.sisoftware.demon.co.uk/index.htm
Avatar billede el_cerebro Nybegynder
13. juli 1999 - 18:22 #6
Du kan ses hastigheden på dit RAM ved at gå ind i BIOS.
Tjek under CHIPSET FEATURES SETUP.
Øverst skulle der står DRAM TIMING dette er hastigheden i ns
(Du kan også overclocke herfra,ved at sætte ned på DRAM TIMING)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juli 1999 - 18:31 #7
er du sikker?
Avatar billede @ Nybegynder
03. september 1999 - 23:55 #8
Jeg har købt nye PC133 ram, så mit problem er løst. Men tak for alle forslag.