Avatar billede jamella Nybegynder
06. maj 2002 - 15:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Online spil

jeg vil starte på et online spil men hvad skal jeg spille jeg har spiller diablo 2 og counter strike. Hvis i har et foreslag så skriv hvad spillet går ud på fx diablo2: slå en masse månster ihjel og løse misioner (bare en bædre beskrivning)
Avatar billede Chewie Novice
06. maj 2002 - 15:32 #1
lytter med :o)
Avatar billede jamella Nybegynder
06. maj 2002 - 15:34 #2
chewie> så i orden :)
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. maj 2002 - 16:14 #3
hvad med at skifte cs ud med DayOfDefeat..

det er 2. verdenskrig og i den sidste nye version er det blevet vildt realistisk...meget meget bedre end cs
Avatar billede jamella Nybegynder
06. maj 2002 - 16:40 #4
ikke det hl noget
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 17:42 #5
MOHAA (Medal of og_så_kan_jeg_ikke_stave_til_resten...) <= det er også 2WW bare ikke en HL mod, og meget sjovere...

C&C Rengade <= Command og Con**** i 3D hvor man er en fodsoldat, du kan så købe tanks og køre rundt i, ret grineren...

Dea_PG
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. maj 2002 - 18:44 #6
return to castle wolfenstein
delta force
soldier of fortune 1 & 2
tribes 2
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 18:45 #7
sluppi => SoF2DH er ikke kommet endnu...
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 18:46 #8
Serious Sam 2 The Second Encounter er også ret sjovt... dejligt uvirkeligt... muskel træning for højre pegefinger... (det er jo den man skydder med...)
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 18:50 #9
Ok.. Nu skal du hører.. Jeg kan godt se at du spiller RPG Og Shoot em up..

Cool skift D2 ud med Dark age of camelot. 3 realms kæmper mod hinanden plus de kæmper mod alt det onde i deres eget realm.. Meget sjov..
www.daoc.com

everquest det kender du sikkert ellers www.everquest.com www.everlore.com

og så spil noget Medal of honor..

det er mine råd!

/rasborg
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. maj 2002 - 19:11 #10
næh men officielt kan du hente en mp-demo...uofficielt har de released en spilbar beta af det færdige spil...
Avatar billede fangel Nybegynder
06. maj 2002 - 19:28 #11
sluppi => jaja, men det er ikke udkommet endnu, vel...
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. maj 2002 - 19:37 #12
næ...du kan ikke købe det i en butik :)
Avatar billede jamella Nybegynder
06. maj 2002 - 21:10 #13
har dem ale undtagen everquest da det er for dyrt