Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
06. maj 2002 - 13:07 Der er 6 kommentarer

Hvordan fjerner jeg netværkslogon?

Hvordan fjerner jeg netværkslogon, så jeg ikke skal sidde der og trykke ESC hver gang jeg tænder min com?
Den er ikke på et netværk.

Rune...
Avatar billede tlaursen Nybegynder
06. maj 2002 - 13:09 #1
Lav et brugernavn, brug blank password, bekræft at det skal være blankt. Så bliver du ikke spurgt igen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. maj 2002 - 13:09 #2
du skal ind i egenskaber for netværk - og der skal du sætte den til windowslogon
Avatar billede klatten Nybegynder
06. maj 2002 - 13:10 #3
I kontrolpanel > netværk > skift til Windows Logon! Så går det væk!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. maj 2002 - 11:12 #4
lukketid?!
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
21. juni 2002 - 12:17 #5
Skifte til windows Logon? Hvad er det for noget sluder?
Du går ind i "Kontrolpanel" Derefter "Adgangskoder" Og der trykker du på "Skift windows-adgangskode" Koden sætter du til ingenting ved at trykke på Enter. Derefter går du ind i "Brugere" (den ligger næsten hved siden af)
Hvis der kommer noget frem der ligner et instalations program trykker du Anuller, ellers sletter du den/de bruger(e) Der er der.

Og til sidst går du ind samme sted hvor klatten sagde du skulle gå hen og sørger for at logonen står på "Klientprogram til microsoft netværk)

Nu genstarter du computeren, og når den kommer til logonen trykker på Enter. Nu skulle det være klaret.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:04 #6
lukketid?!