Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Admin!!!! Manglende mails her og på Beta'en

Jeg ved at der tidligere var problemer med udsendelsen af mails. Men så vidt jeg ved har i fået det løst.

Men jeg er lidt bange for at I har glemt min mail...jeg har ikke fået mails i 4-5 dage nu. Det vil sige at jeg har fået ca. 20 men det er hvad jeg plejer at få på en normal dag.
Gider I/Du ikke lige gøre noget ved det.

Ang. betaen...man opretter en ny bruger og skal have tilsendt en mail og den skal man "svare" på. Men kan det mon passe at man skal vente 4 dage på den. Har snakket med nogle af dem der har fået en mail tilsendt, efter deres udsagn var der problemer med nogle af mail-adr'ene så jeg oprettede en ny bruger. Heller ikke den har jeg modtaget min mail på endnu!

Håber at I når at svare! Ved godt I knokler med Beta'en.
Avatar billede and_admin Nybegynder
10. juli 2000 - 15:36 #1
Hej prodic,

Jeg er opmærksom på problemet, og vi kigger på det snarligst. Hang in there, der går lige et stykke tid.
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 17:38 #2
det ville bare være lidt rarere hvis man kunne følge med i hvad der foregik, som i "de gode gamle" dage.

Håber I løser det snarest så man kan komme til at teste beta'en også.

Lad mig lige vide hvad der sker med problemet ik'
Avatar billede admin Novice
11. juli 2000 - 13:22 #3
Hvilken E-mail adresse har du opgivet. Du kan evt. maile mig på jfl@visionworkers.dk
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2000 - 13:45 #4
Jeg har sendt dig en mail med mere uddybende svar.
Går ud fra at vi forsætter "samtalen" via mail. Da jeg har lidt svært ved at følge med i dette spørgsmål, da jeg jo ingen mails for om at i har svaret/kommenteret.