Avatar billede bjoernjoergensen Nybegynder
06. maj 2002 - 11:12 Der er 5 kommentarer

hvad g'r jeg

nu har jeg faaet et c, og et d, drev ved at bruge partition magic. naa jeg aabner min denne computer har jeg c, og d, harddiske, hvad g'r jeg hvis jeg vil have xp paa c, og win 98 d,.
Avatar billede slyhn Nybegynder
06. maj 2002 - 11:35 #1
Forkert kategori, prøv over hos dem med styresystemer
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 11:42 #2
Du skal først installere 98 og derefter xp. Når du installerer XP vil den spørge om den skal overskrive det gamle styresystem eller om du vil beholde det gamle og dermed køre med to styresystemer.

Jeg flytter lige spørgsmålet over i "Styresystemer" for dig.

P.S.: 110 er alt for mange point - 15 for et let, 30 for et middel 0g 60 er for et svært - det er ihvertfald den generelle retningslinie.

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 11:44 #3
Skulle have været et svar ;-)
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 11:46 #4
Du kan se en meget udførlig beskrivelse her: http://www.eksperten.dk/spm/207624
Avatar billede fcs Novice
08. maj 2002 - 09:06 #5
Bjoernjorgensen>> Hjalp det dig eller har du stadig problemer?