Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 13:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Web server med NT 4.0

Jeg har kopieret en hjemmeside fra \inetpub\wwwroot\ på en NT 4.0 over i \inetpub\wwwroot\ på en anden NT 4.0 maskine. Men hvis jeg i internet explorer skriver IP'en vil den have et password. Hvordan instiller man at ALLE skal have ret til at se hjemmesiden, og vel at mærke uden at de bliver spurgt om password?
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 13:54 #1
Jeg hasr selv fundet ud af det. Den skulle lige stoppes og startes igen før det havde taget effekt!

Hvem vil have pointne?
Avatar billede sjensen Nybegynder
10. juli 2000 - 13:55 #2
Tag dem selv. Lav et svar og accepter det selv. Du har jo fortjent dem ;.)
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 14:33 #3
Hej hej hallo!

Jeg gør så hvad jeg bliver bedt om!
Men du kunne nu have fået dem hvis du havde svaret!
Avatar billede sjensen Nybegynder
10. juli 2000 - 14:59 #4
ja, men jeg havde jo ikke fortjent dem ;-)
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 15:08 #5
Måske var du blevet snydt en anden gang!
Avatar billede sjensen Nybegynder
10. juli 2000 - 22:14 #6
Ja, det har du ret i. Eksperten har nok snydt mig for 1000 point hvis ikke mere. Point jeg har fået for svar men hvor totalen af en eller anden årsag ikke er blevet opdateret. Men hva' faen... Jeg står jo ikke lige og mangler ;-)
Avatar billede lignaus Nybegynder
10. juli 2000 - 23:09 #7
Jeg skylder 200 point væk, men jeg kan ikke finde ud af hvor de mangler at blive givet ud henne!
Avatar billede sjensen Nybegynder
11. juli 2000 - 10:02 #8
Det er dette spm. du ikke har afsluttet:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9709

Du kan se hvilke du har ved at klikke på dit navn. Så kommer du ind i "dine indstillinger". Her kan du bl.a. vælge "åben alle" og dermed se de spm. du har oprettet, dem du har svaret på og dem du har accepteret. Og dermed også hvilke du ikke har afsluttet endnu.