Avatar billede mivpiv Nybegynder
06. maj 2002 - 03:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

finde slettet fil

Hej jeg er kommet til at slette en fil på min PC jeg ikke så gerne skullehave slettet - og ja jeg har også slettet den fra papirkurven. Jeg håbede på at jeg godt kan finde  den igen - men er der nogen der ved om man kan det??

Mvh
Miv
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. maj 2002 - 04:21 #1
Hvis det er en systemfil, så kan du jo bare benytte systemgendannelsesfunktionen i Windows XP. Eller så prøv at kigge her:
http://www.eksperten.dk/spm/197533
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. maj 2002 - 04:23 #2
Ellers så vent evt. til i morgen med at logge ind på ftp'en der tilhører john_stigers, hvor man kan hente filen. For jeg er ret sikker på han sover nu.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. maj 2002 - 06:23 #3
Prøv evt også DirectorySnoop fra
http://www.briggsoft.com/index.html
Den kan redde filer sålænge de ikke er bleven overskrevet.
Good Luck!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2002 - 10:55 #4
hvis det er en systemfil kan du gå i Start>Kør og skrive sfc /scannow, sæt din CD i drevet og tryl Enter, så udskiftes mangelnde eller korrupte systemfiler.

Er det fra et trediepartsprogram skal du bruge lost&found
Avatar billede mivpiv Nybegynder
06. maj 2002 - 15:22 #5
detr er en fla. fil
hvad er lost&found??
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2002 - 15:32 #6
et program, det hører vist til i et andet program, men jeg kan aldrig huske hvilket.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:25 #7
takker for pointene..