Avatar billede 75 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:22 Der er 8 kommentarer

Start op

Hej

Jeg vil høre om der er nogle som vil starte en ny dating portal op med mig. Jeg har ideén til at føre det frem og det skal laves.

Det jeg søger er nogle der kan lave programmeringen.

Kun seriøse henvendelser
Avatar billede giang Nybegynder
05. maj 2002 - 20:35 #1
Jeg er muligvis interesseret. Har erfaring med programmering i PHP / MySQL. På nuværende tidspunkt har jeg dog ikke meget tid til at hjælpe med selve programmeringen, men på sigt kunne det være en mulighed.

Jeg kan dog bidrage med andre ting (som jeg helst ikke vil offentliggøre i dette forum). Jeg kan dog sige så meget, at jeg allerede er involveret i flere andre lovende websites.

Send en mail til webmaster@klikamok.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede yousif Nybegynder
06. maj 2002 - 18:35 #2
Jeg er også interesseret. Jeg er xpert i HTML og CSS, jeg kan en del PHP og en smule MySQL.

Du kan kontakte mig på ysubhi@hotmail.com.

MVH
Yousif
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
13. maj 2002 - 23:15 #3
75 >> Hvordan kan du forlange seriøse henvendelser på et useriøst indlæg? Hvis du virkelig havde sat dig ind i sagerne, ville du vide, at du ikke bare sådan kan starte en ny stor dating portal op - til det er du 2-3 år for sent på den...
Avatar billede gjoedvad Nybegynder
20. maj 2002 - 19:19 #4
Skriv til mig på sg@danmark-internet.dk
Har et par færdige datingsystemer liggende. Skal redigeres naturligvis.
Avatar billede reklame Nybegynder
22. maj 2002 - 14:44 #5
Jeg er meget interesseret i ar drøfte dine planer med dig....
skri til mig : mailto:sletting@sletting.com
Avatar billede tf_web Nybegynder
25. maj 2002 - 18:55 #6
Jeg har selv en drøm og plan om at starte en dating side op og jeg kan kode asp, som jeg mener er det bedste til det formål...

Jeg ved ikke om du stadig er interesseret, jeg er kun med hvis det går ud på at tjene penge...
Avatar billede yousif Nybegynder
25. maj 2002 - 19:01 #7
sorry, jeg kan ikke alligevel...jeg har nok at lave selv!

MVH
Yousif
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 19:37 #8
Mht dating.

Så glæder det mig at der er nogen der trods jes_petersens formaninger tør starte det op. Hvem siger dating.dk er de største om 2-3 år?

Held og lykke med projektet, og se så at få det lavet!  :D

Mvh www.startfirma.dk