Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

DESERT EAGLE HW

Hej.

Jeg skal købe en softgun, og har overvejet en Desert Eagle HW [ http://butik.splatter.dk/product_info.php?cPath=85_19&products_id=567 ]

Nogle erfaringer, eller andet at sige om denne eller andre pistoler?
Avatar billede cocio Nybegynder
05. maj 2002 - 20:11 #1
En rigtig god pistol....
Kig selv på mundingshastigheden !!!
Dog synes jeg at den er lidt for tung :=( Men alt i alt en rigtig god gøb...!
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 20:13 #2
Ja jeg havde en DE(GAS), den fungede fint. Men jeg havde også en marui et eller andet, og det var den hårdest skydende lade pistol dengang. Så lånte jeg et G3 med støtte og Scoop. Så havde jeg et fuldt combat rig der fungede fint. G3 prim, DE Sec, Marui backup.. Men den lade jeg´havde fungede fint,  og hvis du læser anmeldelserene kan du også se at den der funger fint!

Håber det hjalp!!
/rasborg (Sniper)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:13 #3
hehe - den kan da ikke blive for tung!

Er 695,- en god pris på den, eller skal den længere ned?
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. maj 2002 - 20:14 #4
Hvorfor ikke købe en Gas pistol? Med gas når du op på mere end 85 i mundinghastighed(m/s)
Jeg ser at du kan få gas pistoler der e billigere.
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:14 #5
Hvad er forskellen på en gas-pistol og en HW (som Derset Eagle) ?
Avatar billede cocio Nybegynder
05. maj 2002 - 20:15 #6
Min personlige erfaring er at den er for tung.... :=)
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. maj 2002 - 20:17 #7
gas skyder hårdere :)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:18 #8
Er der andre forskelle (lademetode, osv.)?

Og hvis gas skyder hårdere, hvorfor så en HW ?
Avatar billede skovl Nybegynder
05. maj 2002 - 20:20 #9
gas pistoler skyder hårdere, og de er for det meste semi-auto, den anden er "træk og slip"........

det skal lige siges at en "træk og slip" pistol med en mundings hastighed på 87 kan flække en tand på højkant i en afstand af 10 meter........

og så sakl det nok lige siges at du nok at vende dig meget til den hop-up der er på Deaglen
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:22 #10
Jeg er fuldstændig (!!) nybegynder.

Ville der så være bedst at købe en gaspistol, eller en anden?
Avatar billede skovl Nybegynder
05. maj 2002 - 20:24 #11
det skal væer hvad du selv mener du vil have, og om det er meningen at du skal skyde på dine venner, der ligger jo også en økonomisk udgift i at have gas, efter som at du skal købe det oxo..
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:26 #12
JEg syntes ikke at det lyder så fedt, at skulle lad efter hver eneste skud... så vil jeg hellere have en automatisk
Avatar billede skovl Nybegynder
05. maj 2002 - 20:27 #13
Hmm, hvis du vender dig til det, så kan du skyde ligeså hurtigt med træk og slip som med gas simi-auto
Avatar billede skovl Nybegynder
05. maj 2002 - 20:36 #14
http://butik.splatter.dk/product_info.php?cPath=84_87&products_id=223    eller så skulle du se på denne her, hvis at det var gas du ville have..
Avatar billede spilihp Nybegynder
05. maj 2002 - 20:50 #15
prøv at se på denne side www.rodés.dk
de har alt hvad du skal bruge

så prøv  håber det er noget du kan bruge
Avatar billede spilihp Nybegynder
05. maj 2002 - 20:50 #16