Avatar billede seje_reje Nybegynder
05. maj 2002 - 19:36 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Trollerik

hej

Jeg skal bruge nogle Trollerik billeder, der er til fældigvis ikke nogle af jer der ude bag skærmene der ligger inde med sådanne billeder....

Silas
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. maj 2002 - 19:47 #1
Hedder han ikke trollepus?
Avatar billede xpx Nybegynder
05. maj 2002 - 19:49 #2
Jeg mener at der er 2.

En der hedder Trollerik og en der hedder Trollepus.

XpX
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 19:50 #3
hvem er trollerik er, mener du ham fra Bornholm?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 19:50 #4
Er det ikke hans kæreste der hedder Trollepus..??
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 19:52 #5
ellers hvis det er kan du få et billed af mig! Jeg lignder lidt en trold! HEHE..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. maj 2002 - 19:54 #6
rasborg => tsk tsk.. trollerik fra bornholm.. hmm han hedder Krølle Bølle
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 19:55 #7
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 19:56 #8
Hvis det bare er Krølle Bølle kan du så ikke bruge nogle af disse: http://images.google.com/images?q=Kr%F8lle+B%F8lle&hl=da&btnG=Google-s%F8gning ???
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 19:56 #9
JAJA.. Jeg kommer selv fra bornholm (svaneke RED.) Kunne bare ikke lige huske det. Meget undsjuld..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. maj 2002 - 19:59 #10
rasborg => det er for dårligt.. af en bornholmer!.. hmm hvad så med krølle borra og bobbarækus og bobbasina..

BTW: er også Bornholmer (Rønne)
Avatar billede xpx Nybegynder
05. maj 2002 - 19:59 #11
Rasborg> bare send billedet til mazterthe@hotmail.com :]

XpX
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 20:00 #12
HAHA.. Jeg ved det.. Jeg angre. Undskyld.. Vil straks gå ud og finde en indgang til de underjordiske og kravle derned, og forblive for evig tid!
Avatar billede nuki Nybegynder
05. maj 2002 - 20:01 #13
Hallo trollerik er ham trolden der bor i en hule sammen med hans ven en orm der bor i et æbel.
Hvis man har haft sådan noget flack haløj så har man vist nok kunne få alt med ham.
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 20:01 #14
xpx, aaahh. Det kommer jo an på hvad DU vil bruge det til, hehe.
Avatar billede nuki Nybegynder
05. maj 2002 - 20:02 #15
Det blev vist på tv2 eller var det DR1 kan jeg ikke huske tror mest på DR1.
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 20:02 #16
Jeg synes vi bevæger os længere og længere væk fra emnet her! HEHE, har vi overhovedet fundet det han vil have??

rasborg
Avatar billede xpx Nybegynder
05. maj 2002 - 20:07 #17
rasborg> Bare som relkame til etellerandet (skal lige have fundet på noget) "Uhyre effektivt" :]

XpX
Avatar billede rasborg Nybegynder
05. maj 2002 - 20:17 #18
Du kan bare smide en mail du når du har en brandgod ide, så skal du nok få billeder, men det bliver først når du har en fedt koncept, er ikke så glad for at smide rundt med billeder af mig selv!
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. maj 2002 - 20:47 #19
Har ingen pics af Trollerik
Trollerik var ham fra TV2 (ham smølfemanden sang vist nogle af sangene)
KrølleBølle er fra Bornholm...
Troldepus er i en norst skov - og fra vores børnelæsning.
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. maj 2002 - 20:50 #20
www.papirclipzen.dk/enkleborn/trolderikuro/page_01.htm+Trolderik&hl=da&ie=utf-8" target="_blank">http://216.239.37.100/search?q=cache:tM09HfAqbywC:www.papirclipzen.dk/enkleborn/trolderikuro/page_01.htm+Trolderik&hl=da&ie=utf-8 er uroer
- bare så det er om det er Trolderik
Avatar billede seje_reje Nybegynder
06. maj 2002 - 13:45 #21
så vist hvad kan huske var det på tv2, men du må ikke give sådanen billeder væk!!

silla
Avatar billede seje_reje Nybegynder
26. marts 2005 - 23:24 #22
lukker