Avatar billede opturder Nybegynder
05. maj 2002 - 19:07 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

CS servere..

Vil gerne have en hel' masse sider hvor jeg kan finde nogle gode danske servere. (Har jubii's, og gameland's)

//Optur
Avatar billede cocio Nybegynder
05. maj 2002 - 19:07 #1
Avatar billede opturder Nybegynder
05. maj 2002 - 19:07 #2
har også den, undskyld
Avatar billede cocio Nybegynder
05. maj 2002 - 19:08 #3
http://www.spir.dk/cs/server_export_info.php
Direkte link. Bare følg anvisningerne på skærmen :0)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. maj 2002 - 19:08 #4
boomtown.net
Avatar billede dmcn Praktikant
05. maj 2002 - 19:09 #5
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
05. maj 2002 - 19:10 #6
gå ind på www.google.com, og søg efter "The All seeing eye" Det er et program i stil med gamespy, men i dette program kan du sortere serverne efter lande, så du faktisk kan lave en liste med alle danske servere.....
Avatar billede opturder Nybegynder
05. maj 2002 - 19:21 #7
Hmm, tazz. Kunne ikke se noget med CS derinde, så du får ingen points denne gang. Du kunne have givet et direkte link
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
09. maj 2002 - 18:05 #8
opturder - Det er bare i orden. Det gik også lidt hurtigt, så jeg fik ikke forklaret det ordentligt.
The all seeing eye er et program,som man kan overvåge alle servere med....  når man har installeret det, er der en guide der guider en i gennem hele opsætningen. Man skal fortælle programmet hvor ens CS- startup fil (cstrike.exe) ligger, og derefter kan man få en liste frem med alle danske servere.....  når man så vil spille dobbeltklikker man på den pågældende server...  og så starter programmet CS og hpooer ind på serveren....

hilsen Tazz_mania
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
09. maj 2002 - 18:08 #9
hmmm hpooer=hopper...  man kan også få/lave lister med servere fra andre lande.....  jah man kan faktisk lave en liste over alle cs- servere i verden hvis man vil.....  jeg har opdelt dem efter lande...  så jeg har en dansk, norsk, svensk, osv.