Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 15:02 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Rachid.dk feedback :)

Hej allesammen.
Jeg vil gerne bede om lidt feedback omkring hvad i synes om sitet, hvad kunne gøres bedre og alt sådan noget :)
I må meget gerne komme med forslag til forbedringer af enten services eller noget andet.
Jeg er mest interesseret i services :)
sitet er:

http://www.Rachid.dk
http://www.Rachidforum.tk
de to første fører til:
http://www.chattown.dk/rachid/new/samlet.php3

Alle der kommer med noget konstruktivt vil få point :)
antallet af point bliver alt efter hvor meget jeg kan bruge det :)

ps.
Point bliver forhøjet jo flere der kommer med noget :)
Kategori valg? >> jeg ved sq ikke rigtigt hvor jeg ellers skal sætte den :D
Avatar billede invisibleman Nybegynder
05. maj 2002 - 15:09 #1
Flyttet til "Generelt : Site vurdering" !
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 15:10 #2
ups :p
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 15:11 #3
ey
hvordan gjorde du det?! :D
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 16:02 #4
slet ingen? :(
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 17:05 #5
Jeg vil da godt..

1. Det første jeg tænkte da jeg så siden var.. Hvad handler siden om.. Og prøvede så at klikke lidt rundt.. Men fandt aldrig ud af det..!
Hvad handler den egentligt om??

2. Hvorfor linker du til dig selv??

3. Lav lidt mellemrum imellem dine bannere.. Bare en enkelt <BR> i mellem hver af dem..

4. Lav en frame på Rachid.dk. Den skal ikke indholde andet end en henvisning til siden.. Så bliver adressen nemlig i vinduet.. Smart ikk'??
Det tror jeg ville blive bedere..

5. Syntes det er lidt forkert bare at linke til en anden side.. Lav en side hvor der står hvad man kan forvente af den side du linker til.. Jeg vidste ikke hvad Bashar var for noget før jeg klikkede..

Skal du have mere??

/Nicklas B.
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 17:20 #6
nicklasb < prøv at oprette dig som bruger..
så kan det være du får lidt flere valgmuligheder :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 18:20 #7
ok.. En hjemmeside-serviceside.. Syntes det er meget fint med alle dine services.. Men det er lidt svært at finde rundt imellem dem..

Lav lidt pænere orden på din login og opretteside.. Kasserne står ikke under hinanden...

Siden mangler lidt farve, syntes jeg..

Lav en chek på om det er en ægte email man indtaster.. Den første bruger jeg oprettede skrev jeg bare et eller andet i.. Og det godtog den og skrev at du havde sendt en mail med en aktiveringskode.. Hmm..

Lidt surt bare at se at der står Du har desværre ikke nogen mails! første gang man kommer ind på mail-siden..

Hvis der absolut skal stå noget, kunne du så ikke sende et velkomstbrev til en.. Hvor der fx. står Velkommen til siden.. Og så en vejledning og en forklaring om hvad man kan bruge dit site til..

Der mangler egentligt også en forklaring på selve siden før man opretter en bruger.. Tror mange gerne vil vide hvad det er de melder sig til.. Og det får man aldrig af vide her.. Man skal selv gætte det..

Ps. Du må gerne slette brugerne nicklas og nicklas2. Oprettede dem bare for at se hvordan det virkede..
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 18:24 #8
Jeg skal gøre det så godt jeg nu kan :)
Hvad mener du med at menuen skal være lidt mere under hinanden?
jeg har sat dem allesammen i "senter" - jeg skal blot finde på nogle navne der er liiiiidt kortere til dem der fylder 2 linier :)
Avatar billede beldring Nybegynder
05. maj 2002 - 18:27 #9
Lige en enkelt ting  :O)
-Lav dit eget nyhedsbrev! ... det får siden til at virke meget uprof. med sådan en "allerede-lavet"-ting !!!!  :O)

/Beldring
/Musikviden.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 18:38 #10
jeg skrev at jeg syntes boxene skulle stå under hinanden..

På siden opret http://www.chattown.dk/rachid/new/samlet.php3?side=opret er der meget dårlig orden over dine boxe.. Sæt dem ind i en tabel.. Det bliver meget pænere..
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 18:58 #11
nicklasb:
ups..det har jeg glemte at gøre på den side
som du kan se har jeg gjort det på login :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. maj 2002 - 19:44 #12
Ja ja.. Minder dig også bare om det, så det hele kan blive så pænt som muligt.. :-)

Men det ser lidt mærkeligt ud med kun den hvide og blå.. Ser lidt ud som om at siden ikke er sluttet helt af..
Avatar billede well_r Nybegynder
05. maj 2002 - 20:08 #13
har ALLLLLLLLDRIG kunnet det med farverne .. såååå ved sq ikke lige hvad faaaa'en jeg skal bruge:(
Avatar billede waffe Nybegynder
07. maj 2002 - 10:31 #14
Indhold: 2 af 4*
Navigation: 3 af 4*
Design: 1 af 4*

Ialt: 6 af 12*

//waffe
Avatar billede well_r Nybegynder
09. maj 2002 - 22:16 #15
:p
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2002 - 00:27 #16
Hmm.. Så blev det ingen point i denne omgang..
Avatar billede well_r Nybegynder
10. maj 2002 - 15:02 #17
Nicklasb >> jeg kan godt give dig point :)
men du svarede bare ikke.. derfor fik du ingen.. skal jeg oprette et spm til dig?!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. maj 2002 - 16:40 #18
naaa.. Det er lige meget... Jeg skal sku' nok overleve.. ;-)