Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
05. maj 2002 - 11:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Warcraft 3

Er der nogle der ahr en warcraft 3 beta key som man skal spille over battle.net?
Avatar billede zwirph Nybegynder
05. maj 2002 - 11:46 #1
her
Avatar billede xpx Nybegynder
05. maj 2002 - 11:48 #2
Men den må du jo ikke udgive... :]

XpX
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. maj 2002 - 11:54 #3
LUK!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. maj 2002 - 12:18 #4
WC3 betaen er blevet sendt ud med keys til dem som skal have den. Hvis du ikke har modtaget noget med posten, så må du vente til det kommer i butikkerne og købe spillet.

Ellers prøv at gå ind på http://www.antipiratgruppen.dk/home.html
Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
05. maj 2002 - 13:03 #5
ja men det er en af mine venner der har taget min cdkey
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. maj 2002 - 13:24 #6
Jammen, så er det jo dig, som har brudt copyright loven. Du må ikke give en beta vidre.
Avatar billede razor Nybegynder
05. maj 2002 - 14:18 #7
-cdk-noller, Skynd dig hellere at lukke dette spørgsmål før jeg fortryder at jeg ikke deaktiverede dig med det samme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2002 - 22:47 #8
mon ikke er er på tide at give manden en sidste advarsel???
Avatar billede xpx Nybegynder
10. maj 2002 - 10:09 #9
jo.. derfor smider jeg et svar så han kan lukke for dette her spm. :]

XpX
Avatar billede -sofus- Nybegynder
13. maj 2002 - 09:56 #10
Jeg kan ikke rigtig se hvorfor xpx skal have point i dette spm.
Avatar billede xpx Nybegynder
13. maj 2002 - 15:13 #11
Grunden til at jeg skal have pointss er: at jeg er den eneste der har lavet et svar. Derfor bliver han nød til at give mig points.

Men bare mail mig ( mazterthe@hotmail.com ) hvis du vil have nogle point. JEg giver gerne nogle af den ud..

XpX