Avatar billede tazz_mania Nybegynder
05. maj 2002 - 00:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows beskyttelses fejl???

Jeg har en computer som jeg skal have installeret windows på. Jeg er blevet nød til at installere win95, for de nyere udgaver af windows fylder for meget på HD.
Og jeg har nu installeret win95 på den, der er bare det problem at den ikke gider at starte det op, det hopper ud af windows lige før jeg er inde, og mælder: windows beskuttelses fejl, Genstart computeren!!!

nogen der ved hvad denne fejl kan skyldes?????

Jeg har nu formateret hd'en 2 gange og installeret win95 to gange med uden held...

hilsen Tazz_mania
Avatar billede jemt Nybegynder
05. maj 2002 - 00:40 #1
Kunne tyder på en fejl i Ram'en..
Avatar billede jemt Nybegynder
05. maj 2002 - 00:41 #2
Men kan du ikke forsøge at installere en anden windows på den? Lån evt. en harddisk af en ven..
Avatar billede tazz_mania Nybegynder
05. maj 2002 - 00:47 #3
okey...lyder ikke godt hvis det er en ram fejl eller hd.....=)
Men jo har selv tænkt på at prøve et andet windows..