Avatar billede meamouse Nybegynder
09. juli 2000 - 15:32 Der er 5 kommentarer

MAKS. VINDUE VED OPSTART

Mit problem er at når jeg åbner IE 5.01 , med "I" knappen på mit Compaq tastatur så bliver det ikke åbnet til maksimering , det samme gælder Outlook , er der nogen der kan hjælpe ?

Please
Avatar billede steffen Nybegynder
09. juli 2000 - 16:24 #1
Du kunne evt sætte startsiden til en side der indeholdt et lille maksimerings-script.

Bare en tanke.
Avatar billede meamouse Nybegynder
09. juli 2000 - 17:46 #2
Og hvordan gør man så det ?
Avatar billede sjensen Nybegynder
09. juli 2000 - 22:21 #3
Gå ind i IE properties, eller via "Vis, Instillinger".

Under fanebladet Avanceret, under Browser sætter du hak i linien "Kør Browser i fuld skærm"

Gem og tingene er i vinkel !
Avatar billede enra Nybegynder
21. august 2000 - 09:26 #4
Når du vælger at arbejde offline, starter Internet Explorer altid i offlinetilstand, indtil du klikker på Arbejd offline igen for at fjerne markeringen.
Avatar billede enra Nybegynder
21. august 2000 - 09:27 #5
Havnet forkert sted :-) sorry