Avatar billede hono Nybegynder
04. maj 2002 - 19:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

boomtownproblemer

Jeg har hidtil brugt boomtowns cs-servere uden problemer, også efter CS1.4 kom. Men pludseligt virker det hverken for min lillebror eller jeg. Vi får begge af vide at vore nicks er protected når vi prøver at logge ind. Nogen der har et bud på hvad problemet er?

Hono
Avatar billede hotcut Nybegynder
04. maj 2002 - 19:37 #1
åben dit boomtown program, og åben den editor, hvor du skrev din URL til cs ind.
Der hvor det står "pwd" eller "password", ændrer du det til "_pwd" eller "_password"
Så er den klaret.
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
04. maj 2002 - 19:37 #2
har i henete "boomtown home client" ?
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
04. maj 2002 - 19:38 #3
hentet - even
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
04. maj 2002 - 19:38 #4
og har den kørende ?
Avatar billede hotcut Nybegynder
04. maj 2002 - 19:38 #5
det er i boomtown klienten du skal lave denne ændring.
Avatar billede hono Nybegynder
04. maj 2002 - 20:13 #6
hotcut >> Jeg kan ikke få det til at virke. Jeg gik ind i klienten >> Indstillinger >> launcher. Det stod på %password%, men selvom jeg prøvede med "_password", "_pwd" og "pwd" virker det ikke :(

Hono
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
04. maj 2002 - 20:17 #7
-console +connect %SERVER% -game %GAME% +setinfo _pass %password%
Avatar billede hotcut Nybegynder
04. maj 2002 - 20:29 #8
lol, det var "pass" det hed.. men som sagt, bare smid en understreg ind foran :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. maj 2002 - 23:22 #9
DU SKAL hente den nye client
Avatar billede hotcut Nybegynder
04. maj 2002 - 23:24 #10
nej, det skal han ikke... jeg kører på den gamle, og det virker
Avatar billede hono Nybegynder
09. maj 2002 - 15:37 #11
tak nu har jeg fået det til at virke