Avatar billede budda Nybegynder
04. maj 2002 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

artikler om hvordan man bruger Mircosoft Visual C++?

Nogen som har artikler om hvordan man bruger mvc++?
Og nogen som kan forklare om der er forskel på normalt c++ og visual c++..?
Avatar billede quecronix Nybegynder
04. maj 2002 - 18:45 #1
Avatar billede soreno Praktikant
04. maj 2002 - 18:47 #2
http://www.codeproject.com/
http://www.gamedev.net/reference/list.asp?categoryid=20

hvordan du bruger vc++ kan du læse om i "sams teach yourself visual c++ in 21 days"
Avatar billede budda Nybegynder
04. maj 2002 - 19:13 #3
Det jeg mest ville var at få en tut til hvordan man bruger programmet.og hvordan man sætter billeder ind osv..og mon vc++ er det samme som c++ og eks hvad forskellen er
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. maj 2002 - 00:04 #4
ehhh?
Avatar billede budda Nybegynder
05. maj 2002 - 09:07 #5
Ok en kom nok lidt hurtigt ud :)
Det jeg mente var hvordan man bruger programmet Microsoft Visual C++
og hvad hele forskellen på Visual c++ og normal c++ er.
Da jeg ikke ved hvad der er bedst at starte med hvis jeg vil lave grafiske programmer.
Avatar billede kamikaze Nybegynder
13. maj 2002 - 12:59 #6
Hvis du ikke kender C++ og vil lave grafiske programmer er MSVC++ en kæmpe mundfuld. Måske du skulle kigge lidt på Borland C++ Builder? Eller Visual Basic?
Avatar billede kamikaze Nybegynder
13. maj 2002 - 13:01 #7
Hvis du ønsker at lære C++ bør du ikke starte med grafiske programmer, men med det der hedder konsol applikationer. Det er det samme i alle værktøjer, og altså også i MSVC++.
Avatar billede budda Nybegynder
10. juni 2002 - 18:26 #8
deler points til soreno og kamikaze
Avatar billede kamikaze Nybegynder
11. juni 2002 - 18:04 #9
Takker for points :-)