Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 18:00 Der er 17 kommentarer og
7 løsninger

Site vurdering

Jeg ønsker at få lidt ris/ros/kommentar/kritik/og hvad du ellers kan finde på. Siden findes på www.getline.subnet.dk Siden er ikke helt færdig endnu, men jeg ville gerne vide hvad i syntes indtil nu.

//Tjavz.dk//
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. maj 2002 - 18:04 #1
Jeg syntes den er lidt kedelig.

Dit topbanner er meger cool, men den ligner lidt for meget "alle de andre", ment på den måde at der er tusindvis af sider der ser sådan ud hvilket jeg syntes er en lidt kedelig tendens.

Så kunne du desuden godt bruge lidt cellspadding i menuen.

Og så ryd op i koden, den er slammet til med <p>´er og andet skidt :D
Avatar billede zaditor Nybegynder
04. maj 2002 - 18:04 #2
En ret så pæn side...
Jeg kan godt lide det der med info.. :)
Så synes jeg også det er godt du har de mange bannere, så siden bliver mere " Levende ".
Synes også din overskrift er pænt designet.
Så alt i alt, en pæn side.. :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. maj 2002 - 18:04 #3
Svar :)
Avatar billede esoulman Nybegynder
04. maj 2002 - 18:04 #4
En lidt almindelig side, som ikke skildrer en professionel web-programmør. :-/

Ligner så mange andre sider på nettet.
Ændr skrifttypen og lad være med at skrive med fed hele tiden, det generer øjet.
Opbygningen ser lidt rodet ud, mht sponsorer og bannere.

Ellers okay, tager i betragtning af at siden ligger på subnet :o)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
04. maj 2002 - 18:07 #5
I første omgang syntes jeg helt klart at du burde lave en lille indrykning på dine links - bare en enkelt lille &nbsp; ville hjælpe :)
04. maj 2002 - 18:11 #6
1. Bannert er ikke klikbart, måske ikke menigen?
2. "..:: Velkommen til GETline.subnet.dk ::.." burde fjernes da det ser underligt ud at der er er sådan en blå streg under dit toplogo.
3. Sikke en infor boks :)
Info
Tid:
Dato:
IP:
den er pt. også udnødvendig. De fleste er nok ikke kommet på din side får at se deres IP, eller hvad klokken er.

4. Den er jo ikke ligefrem nyskabene, prøv at gøre den lidt mere blød i det. Den er meget stiv som den er nu

5. De bannere er ædermame forstyrene, et top banner burde være rigligt. Siden er for resten i forvejen for langt nede på siden, pga. af det banner. Fjern noget ar marginen omkring det.

Casper // http://ildstorm.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. maj 2002 - 18:24 #7
Og så hedder det enten "Min sponsor" eller " Mine sponsorer" :)
Avatar billede zaditor Nybegynder
04. maj 2002 - 18:29 #8
Jeg synes snart at tjavz.fk burde acceptere
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:07 #9
xzxzx-kan-ikke-logge>> Jo det er meningen at banneret skal være klikbart. jeg har koden til at man skal kunne klikke på det men jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte koden ind i billedet eller billedet ind i koden for da jeg skrev i koden hvad det var for et billed man skal kunne klikke på skete der ikke noget. så ved du hvordan man skal gøre?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:10 #10
zaditor>> hvad mener du med tjavz.fk det er Tjavz.dk ved du om man kan få domænet .tk gratis?? jeg ved godt at den viderstiller til ens anden hjemmeside men jeg ved ikke om det er gratis
Avatar billede 0ffline Nybegynder
04. maj 2002 - 19:11 #11
Er det den måde du køre alle dine spørgsmål på???
Istedetfor at accepterer bare ind indimellem, så dukker der lige en masse nye spørgsmål og krav op!
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:13 #12
0ffline>> Nej det er det ikke. jeg stillede bare to ekstra spørgsmål da jeg selvfølgelig vil sætte pointene op
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:14 #13
Hvis det er så åbner jeg bare 2 ekstra spørgsmål
Avatar billede 0ffline Nybegynder
04. maj 2002 - 19:16 #14
ligesom i dette http://www.eksperten.dk/spm/205675
*lol*
Hvor mange forskellige bannere ar du efterhånden godkendt
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:21 #15
0ffline>> Hvis du læste hvad jeg skrev i http://www.eksperten.dk/spm/205675 så skrev jeg:
Dem der har lavet banner til mig har jeg tænkt mig at acceptere men jeg venter lige med at accepter jer for at se om der kommer flere forslag håber i kan vente på pointene indtil da
Avatar billede 0ffline Nybegynder
04. maj 2002 - 19:27 #16
Ork - det er overhovedet ikke fordi jeg på nogen måde fæler mig snydt eller tilsidesat.
Men hvis du ikke får åbnet din gamle konto, kan de folk der ret faktisk har brugt tid og kræfter på at lave bannere til dig,(som du selv har bedt om ændringer til) regne med at få en 50 - 60 points...
Tror ikke der er mange der vil blive ved med at ændre i noget sådanne, hvis points ligger så lavt.
Samtidigt bruger du jo allerede et af de bannere - uden du har accepteret udviklerens arbejde
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
04. maj 2002 - 19:44 #17
0ffline>> Det kan jo godt være at jeg sætter pointene op, man ved jo aldrig
Avatar billede svende Nybegynder
05. maj 2002 - 10:09 #18
Din farve samsætning er......... GRIM. Prøv med en lysere blå det vil kunne gøre underværker
Avatar billede zaditor Nybegynder
05. maj 2002 - 12:33 #19
.tk er GRATIS!!
Avatar billede zaditor Nybegynder
05. maj 2002 - 12:35 #20
Hvis du skal have et .tk domæne, så skal du gå ind på www.tk
Avatar billede 0ffline Nybegynder
05. maj 2002 - 12:47 #21
Sjovt nok syntes jeg at den blå farve er en af de ting der gør hjemmesiden behagelig at se på .....lys blå- føj! Nej, behold denne.
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 13:29 #22
zaditor>> Jeg har prøvet at lave et gratis .tk domæne navn men den kan ikke den skriver :
Your current web address
It seems that the URL you provided does not exist or is by itself already a redirected URL, which cannot be redirected again by Dot TK. Please choose another URL.
Og her skriver jeg den adresse den skal vidersendes til hvis man skriver domænenavn.tk
Avatar billede waffe Nybegynder
07. maj 2002 - 10:43 #23
Indhold: 2 af 4*
Navigation: 3 af 4*
Design: 2 af 4*

Ialt: 7 af 12*

Notater: Prøv at lave lidt selv og ikke bruge det typiske design... alt for kedeligt og uopfindsomt...

//waffe
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 14:23 #24
Waffe>> Jeg har selv fundet på designet, der er ikke nogen som har lavet det for mig