Avatar billede broker Nybegynder
04. maj 2002 - 15:04 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

webmail

Skulle der være nogen der har et bud på, om der findes et program som eksempelvis outlook, hvorigennem man kan sende og modtage webmail (øvelsen går på at kunne sende og modtage post via port 80)
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 15:05 #1
Microsoft Exchange server har en webdel.
Avatar billede broker Nybegynder
04. maj 2002 - 15:12 #2
Yes men lidt dyr, komplex og kan vel heller ikke køre win98
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 15:15 #3
Hvor F#¤¤#" skulle jeg vide fra at du bruger Win98. Eller at det ikke må være dyrt!
Avatar billede broker Nybegynder
04. maj 2002 - 15:18 #4
så så rolig nu mr. schulze
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 15:23 #5
der er en der har haft en dårlig dag eller hvad... ??? schulze tag lige og slap af...
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 15:31 #6
md_craig>Så må folk lære at stille fyldestgørende spørgsmål.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 16:09 #7
schulze >>> der er stadig ingen grund til " Hvor F#¤¤#" ", du må ærlig talt lige slappe lidt af, eller lade være med at hjælpe... i tilfælde af det ikke er fyldest gørende nok, så må du sige det på en pæn måde....
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 16:11 #8
Det gjorde jeg da også. Jeg kan da ikke gøre for at i sidder og tolker på F#¤¤#" .
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 16:44 #9
Nu er det en standart negativetet i

"#¤"#5@£€@#%@£62&

sådane linier, og det burde du også vide når du bruger dem, så kom ikke med: " Jeg kan da ikke gøre for at i sidder og tolker på F#¤¤#" " det er for langt ude.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 17:38 #10
dvs. hvis jeg skriver info@epostadresse.dk så er jeg negativ?
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 18:04 #11
er der gentagende tegn af disse #¤"%"&""&"%&&@#¤"¤ i info@epostadresse.dk ???

Nej der er ET enkelt @... bliv dog voksen...
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 18:10 #12
Man må altså ikke være negativ på eksperten, men gerne bruge ord som: fucking, lort m.v. som du gør her på Eksperten?
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 18:16 #13
man må gener være negativ... men du er det fra starten..... der er mit problem, når en diskution når så langt som denne nok er så er det efterhånden OK. men der er ikke nogen grund til at lægge ud med det... forestil dig at du lige har oprettet et spm... så kommer jeg ind

" Du er Sq da for dum når du opretter sådan et spørgsmål her din n"#"%# "

det er jo ikke så venligt over for en person der har problemer vel...

og har jeg tidligere gjort det har jeg vel oxo fået hug for det...

men du kan ikke komme uden om betydningen af F#¤¤#" over for brugere, det giver helt klar en negativ opfattelse... havde han sag noget i retning af:

det er sq da skide dyrt, pisse komplex og så kan det sq nok heller ikke køre win98, så var du fuldt beretiget med det som indlæg nr 3...
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. maj 2002 - 18:22 #14
Broker >>> hvad er det du vil ??? vil du via et program som Outlook og Outlook Express sende og modtage post i al almindelighed, eller modtage post fra fx Hotmail ???
Avatar billede broker Nybegynder
04. maj 2002 - 20:02 #15
Det går på, at kunne sende og modtage mail via port 80 idet det er den eneste jeg har åbent, og det virker fint med min webmail, men webmail virker lidt tungt idet man hvergang der skal checkes mail skal logges på derfor ville det være nemt med et prg. som eksempelvis outlook der automatisk kunne klare denne opgave
Avatar billede md_craig Nybegynder
05. maj 2002 - 00:36 #16
jeg kænder desvære ikke andre end Outlook Express og outlook, desvære... så hvis en af dem ikke kan bruges så kan jeg ikke hjælpe...
Avatar billede md_craig Nybegynder
05. maj 2002 - 11:44 #17
nup helere point selv, og opret evt et nyt spm. og så lidt bedere forklaring, så giver det også mere, og bedre muglighed for at hjælpe dig...

;o)
Avatar billede broker Nybegynder
07. maj 2002 - 19:45 #18
ikke godt men ok