Avatar billede hathor Nybegynder
04. maj 2002 - 13:44 Der er 2 løsninger

.NET passport

Man kan i win XP vælge at gemme sine .NET passport brugeroplysninger i sin win XP brugerprofil.

Hvilke filer drejer det sig om?

Er der nogen måde at trække disse oplysninger ud på?

/Hathor
Avatar billede spiers Nybegynder
04. maj 2002 - 15:37 #1
Er ikke sikker på at man kan i XP. Da jeg ikke har set meget på det styresystem.
Men jeg ved at i FX. 98 og 2000 kan man finde nogle filer med endelsen .pwd i windows mappen..

Hehe det lyder lidt langt ude at hacke sin egen computer, men ved hjælp af et program der hedder Cain, kan du hacke de filer, hvor der ligger alle sådanne oplysninger i.
Alt så noet med passwords til forskellige ting der i.

Ved ik om det er det, da det kun er noget jeg har læst, og aldrig har prøvet i praksis.

spiers
Avatar billede kaare9 Nybegynder
04. maj 2002 - 19:09 #2
Jeg mener at alle din oplysninger ligger i "X:\Documents and Settings" (X=systemrod) under dit eget brugernavn.
Hvis du skal have disse oplysninger ud, skal du logge på som en anden bruger med adm. status. Her efter kan du kopiere dem. Hvis der ligger en user.dat i mappen kan du ikke få den med, men det er ikke en du skal bruge i en anden installation. Skal du have den med, skal du starte op i fejlsikker tilstand men i cmd.