Avatar billede qxq Nybegynder
04. maj 2002 - 12:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

"Freelancer"

Hej,

Det er ikke en direkte frelancer jeg leder efter, da lønomkostningerne er lidt for høje der. Jeg leder efter en der er interesseret i at arbejde billigt på et projekt for mig. Jeg skal have lavet en side med et avanceret forum, og søgefunktion til køb og salg af et produkt. Samt diverse andre funtioner.

Er der en der har en sommerferie til overs eller lign. og er interesseret i et "hyggeprojekt", til en lille slat penge hører jeg meget gerne fra dig.

Dog skal du lave profesionelt arbejde, da jeg stiller store krav til siden funktioner og detaljer...

QXQ
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 12:26 #1
FUT til Sharksforum
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2002 - 12:27 #2
hmmm.... det var ikke mange oplysninger:

hvor meget drejer det sig om i kr.
hvor stort er projektet.
hvad kan du biddrage med hvis du ikke kan programere ?
hvad får man ud af det på lang sigt hvis det er en succes, da der ikke er tale om store penge ?

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. maj 2002 - 12:27 #3
En nærmere definition af "slat" vil være dejlig... Hvilket budget snakker vi om, estimeret antal timer .... ?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
04. maj 2002 - 12:27 #4
Jeg er stifter, ejer og direktør for internetbureauet Kwan Studios, og jeg tror gerne smertefrit at vi kan få klaret din opgave her. Vi ligger i alle prisklasser alt efter vore kunders behov.

En liste over vores kompetencer kan findes på en ikke så opdateret side; www.kwanstudios.dk/new/kompetencer.html

Jeg håber at høre fra dig snarest.

Jeg kan kontaktes alle ugens dage på jacob.boetter@kwanstudios.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
04. maj 2002 - 12:28 #5
Ja jeg hører gerne om det samme som ljweb...
Avatar billede qxq Nybegynder
04. maj 2002 - 12:46 #6
Hvis man omregner den samlede projektløn til en timeløn, så tror jeg ikke projektet er rentabelt for en der lever af at lave hjemmesider. Håbede der var en der lavede prof hjemmesider, som havde tid/lyst til overs og så var interesseret i at finde ud af en pris.

Jeg ved ca. hvordan den endelige side skal fungere, og hvordan de primære funktioner groft skal være. Men har endnu ikke en endelig prodektbeskrivelse liggende.

Men ja, opgaven er rimelig omfattende vil jeg skønne (som ikke programør.
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. maj 2002 - 12:49 #7
Lad mig spørge på en anden måde - som programmør der lever af det men som er fleksibel... Snakker vi omkring 500, 5000, 50.000 eller 500.000kr ? bare for at ramme det lidt nærmere ind inden vi spilder hinandens tid.
Avatar billede qxq Nybegynder
04. maj 2002 - 12:51 #8
Ville gerne give 500.000 :-), men ud fra de beløb du nævner er vi tættest på de 5000 for den 100% optimale løsning.....
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. maj 2002 - 13:47 #9
Jeg vil godt prøv hvad er din e-mail så kan vi snkke om det
Avatar billede locturian Nybegynder
04. maj 2002 - 15:06 #10
qxq - Kontakt mig pr. mail på loc@locturian.dk, så kan vi sikkert finde ud af noget....

www.locturian.dk

/loc out
Avatar billede kolzie Nybegynder
04. maj 2002 - 16:59 #11
Hvis du søger et prof. firma, er det ikke os du leder efter...
Anyway kontakt OS på thunderbear@ofir.dk el. MIG på nikman@ofir.dk
- vores website= www.thunderbear.tk
Avatar billede locturian Nybegynder
04. maj 2002 - 17:02 #12
Uhmm... Sorry, kolzie..... Tror ikke helt at du kan lave den løsning han søger. Og man reklamere ikke med at lave websites, hvis man har et website hos friverserplads.dk
Avatar billede kolzie Nybegynder
04. maj 2002 - 17:09 #13
Locturian>
Hehe nej, ved det godt, men man må vel have lov at give et tilbud... Desuden m.h til friserverplads.dk , så skal vi enten først have lidt kunder, eller også skal os 3 der står bag det lade være med at være så nærige og simpelthen bare købe et domæne!
Avatar billede kolzie Nybegynder
04. maj 2002 - 17:10 #14
"et domæne" = "det domæne" !
Avatar billede netsjov Nybegynder
04. maj 2002 - 19:44 #15
qxq.. hvis det er asp du skal have lavet så skriv til mig på lund@overlocking.dk, hvis du først vil se mine evner så kik forbi www.overclocking.dk.
Avatar billede kolzie Nybegynder
05. maj 2002 - 11:11 #16
netsjov>
Hvorfor eksisterer siden pludselig ikke længere? Jeg var inde på den så sent som i går...
Avatar billede netsjov Nybegynder
05. maj 2002 - 20:11 #17
Det er pga en fejl i vores domaine. Vi får det rettet på mandag, intil da virker http://overclocking.dk
Avatar billede qxq Nybegynder
08. maj 2002 - 22:26 #18
lukket!